Kendi Neslinden Nefret Etme Rehberi #1

arkadaş sayımı nasıl 20'ye indirdim?

1-qidén qünLéri 0Lan héRkés, du$amı qirméLi xP

Kız olsaydım gerçekten bir dakika düşünmez hemen abayı yakardım bu herife misal. Nasıl bir çabadır, nasıl bir uğraştır? İçeriği, espriyi s.ktirediyorum bak bırak onu, adam neler yapmış lan! Ah bi de kız olsam... Şansına küs şansal.

2- Filin hortumuna dikkat! (en yeni çok ossurtan videolar bık bık..)

Ergenliğinizi atlatamadığınızı biliyorum. Gulyabanilerden Sense of Humour anlayışını da kapamadın hadi. saniyede 39 video paylaşmanı da affettim. Ama biraz dikkat! be nazlıgül..

3- Toplumu değiştirebileceğine duyulan sarsılmaz inanç

"Ateist öğrenciden 3 Soru Müslüman bir hocadan 3 Cevap!!!!ééé!
SUNU HERKEZ BR QERE İZLESİNNN!!!!!!!!GÖRMYRSANZ...GRN ARTIQ!
"

Neler yarattığının farkında mısın? Ahh... Bir an inanasım gelmişti, yine kaçtı.

"Paylaşmayan silsin beni! Nasıl güzel anlatıyor x.."

4- Toplumla dertlerini paylaşma arzusu

ALkollll.. Çok ihtyacm var.. BileqimDe bıçaq.. AHh ulan!

Çok güzel bir şarkı var mesela sana lavukhan. İsmi "Siktir Git Anneni Öldür".

5- Facebook üzerinden doğum günü, baş sağlığı vb.

"Doğumqünümde beni yalnız bıraqmayan (?) tüm dostlarıma bık bık.. qutlamayanlar da bık bık.."

Deney yaptım ben yazın. Kaldırdım doğumgünü tarihini, bir (1) kişi yazmadı. Ha hepinizi seviyorum, doğumgünü denen gereksiz fasiliteyi pipimi anlayabildiğim kadar anlayabiliyorum orası ayrı da, nedir bu samimiyetsizlik, neden bu vurdumduymazlık, kolpacılık, kimin eli kimin cebindecilik?

neyse gider bu daha da sıkıldım ben. Götürürüm bi ara. Kalan 17 'arkadaş'ımla taqılaym birasss.

öPt xD (. Y .)

5 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  eLeman_666

12 Ekim 2009 16:12

oha ben hala arkadaş listendeymişim. o değil de ben bilmiyorum doğum günlerinizi. evet samimiyetsiz bişey ama şöyle de bişey var, internet (teknoloji) insanları birbirinden uzaklaştırırken birbiriyle iletişim kurmaları için kendine mecbur ediyo. büyüklerimiz ilkokul arkadaşını falan bulamıyodu zamanında, ha şimdi biz buluyoruz, face'den mesaj atıyoruz... KLAVYE DELİKANLILARI !

  Sercan

12 Ekim 2009 20:29

keşke ilk okul arkadaşlarım beni bulamasa lan. né datlı oLurDU.

o deqil De aLışqanlıq yapıomş La bU xP

  in nomine mami

12 Ekim 2009 21:17

Ben o gun anlamistim dogum gununun facebookta olmadigini o gunun hangi gun oldugunu hatirlamiyorum ama saygimi kazandin kendim de gordugum orta dereceli arkadaslarima ordan yazmama ragmen (yakin olanlari bizzat ararim) bunun bir samimiyetsizlik gostergesi oldugunu tamamen katiliyorum eger senin gercekten cok deger verdigin bir arkadasin varsa zaten onun dogum gununu kutlarsin bir sekilde facebookta duvarina yazmaktan daha iyi bir sekilde, yazi cok guzel olmus bu arada.

  cAn

1 Kasım 2009 22:47

bu bloga ilk defa girdim. o da sercanın profilinde linkini görüp tıklamamla gerçekleşti. sonuç olarak facebook iyidir kanısındayım. farklı kolerasyonlar, nötifikasyonlar ve modifikasyonlar olabilir ama genelde güzeldir, gireriz, görüşürüz falan. yazıdaki maddeler güzel yazılmış, iyi etüd, güzel varyasyonlar.yazıya saygım var yazara da var. hadi hayırlı işler.

  yazgı

4 Kasım 2009 02:07

güzel yazmışsın hocam
^^ehefs:P