Zara Poşeti

Arkadaşım! Napıyosunuz siz ya?

Gün geçtikçe neden tüm dişi aleminin elinde bu zımbırtıyı görüyorum, nedir bu aşk, statü müdür bu nedir? Biri çıksın bana açıklasın. Hadi bir iki tesadüf diyeceğim ama napıyosunuz? Daha amerikan polisi gözlüğü modasına alışmaya çalışıyoruz, yapmayın. Tamam ben de kullanıyorum arada alışveriş yaptığım yerin poşetini ama kıyafetimle uyumlu aksesuar yapmıyorum onu.

Aydınlığa kavuşturun beni, lütfen.

Montla sıçın.
(ayrıca bkz: mango poşeti)

4 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

11 Ekim 2009 14:12

montla zara poşetine sıçmak işte kombinasyon bu insanlığını sorgulucaın an asdas(249)

  Sercan

11 Ekim 2009 14:22

sokakta zara poşetiyle gezen ablaların üstüne koşup poşetlerine sıçmak daha yaratıcı^^

  Berkay

12 Ekim 2009 04:52

o heyecanla sıçma sorunu yaşayabilitemizden dolayı daha önce sıçılmış bi boku da atabilrz ^.^

  eLeman_666

12 Ekim 2009 16:07

İstanbul'a ilk geldiğim günler, daha kayıt falan yapıcaz tanıdıkta kalıyoruz. Çarşı pazar gezmecesi. Zaranın önünden geçiyoruz; "İşte burası da çıtır kızların mağazası, burayı iyi belle" şeklinde telkin almıştım.