Drizzt do' Urden

Mahallede bi kavga çıksa ilk çağıracağım kişidir, delikanlı aslan parçasıdır kendisi. Sevilir sayılır semtte. Ama üzülüyorum kendisi için. Kendisine açık mektuptur bu.

Org'dur Gnom'dur kesip geçiyosun. 20 mind flayer arasına girip kan revan çıktın onu da biliyoruz. Hadi diyelim ki Artemis gelince düştüğün şaklabanlıkları da unuttuk. Lakin artık yeter be oğlum. Bu nasıl depresyondur, bu nasıl karamsarlıktır. Ched Nasad'dan bulduğum kızı beğenmedin, eyvallah dedim, Erlydn'den bulduğum tüccar hatunu beğenmedin, peki dedim. Cattie-Brie yi aldatmak da neymiş ulan! Sustuk sustuk ama buraya kadar be oğlum. Cattie nin babası yakın dostumdur, sever - sayılırım. Kullan artık şu 17 intelligance'ını ispiklerim and olsun. Akıllı ol lan biraz! Günlüğüne ağlamaklı ergen emolar gibi yazılar yazcağına abi sözü dinle azcık. İt herif.



"Gizliden gizliye bir karanlıkaltı sakininin benden daha güçlü çıkmasını umuyordum. diş ve pençe acısı, boşluk ve sessizliğinkinden daha büyük olabilir miydi?

sanmıyorum."

-Drizzt Do'urden

2 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  In Nomine Gaz

30 Mart 2009 22:25

Raistlin Drizzt i tokatlar..

  Sercan

31 Mart 2009 00:38

raistlin drizzt'e, szass-tam raistline sonra elminster hepsine.