New Wave of Çok Acımasız Black Metal (NWOÇABM)


Atmosferik (...) metal akımı kollarından biridir. Etiket altına girmenin ana şartı son 3 harfin "oth" olmasıdır. Yoksa acımasız black metal olmaz o. Öncüleri nargaroth, gorgoroth, behemoth ve bal-sagoth'tur. Çok acımasız corpse-paintleri, yine çok acımasız duruşları (tek ele balta diğer ele katana almak gibi), ormanda (mümkünse kaya üstünde solo atmak şartıyla) çekilmiş klipleri, kanlı revanlı konserleri vardır bunların. Kilise yakmak level atlama şartıdır. Bir diğer şart ise mümkün mertebe "isa topsun olm" konseptli şarkı sözleridir.

Bunun yanında duygusaldırlar. "Göle 7 damla gözyaşı düştü inanırmısın 6 sı benimdi" temalı şarkı sözleri vardır (aka. Seven Tears Are Flowing to the River by Nargaoth). "Ben 6 yaşımdan beri satanistim ulan", "Genç iken kedi kesip kanını içiyoduk bilir misin?" bakışlarıyla kız keserler. "Eric geçen pazar kilisede göremedim seni" gibi esprileri kaldıramazlar. Acımasızlıkları buradan gelir. Lakin kavga çıksa ortamdan ilk uzaklaşanlar da bunlardır. "Converse giyen kızla çıkmam" diyip starbuck's da babaji kolins kahvesi içtiklerine şahit olunmuştur. Zamanında ben de çok acımasız sanardım bunları. Zaten eskiden prensi de dişi sanıyodum. tr00 falan.. Siktirin lan.

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: