Proficiency (Craft Şampuan) = 8 rank [3] + [5]

Geçen gün kantinden geçer iken gördüm bu reklamı. Elidor şeysi. Dayınlar dünyanın en iyi bilmem kaç saç uzmanını toplamış (bunlar arasında ünlülerin saçlarını şekillendirenler, dünyaca tanınmış ekollerin saçlarını emanet ettiği kişiler falan var yanlış olmasın) (emanet etmek terimine bayılıyorum bu arada) bir şampuan yapmışlar. Bilmemkaçyüzyon şey barındıran envanter saçlarınıza akıllı ol ayarı verip, yolda yürürken yer yer hatunların yer yer yakışıklı boy'ların peşimizden koşmasını sağlayacakmış. Ürün vaadleri bazında hiç bir sözüm yok, Avon zinciri ablaları çarpsın. Kullanmıyorum da zaten saç kremi dışında kendilerini.

Anlamadığım şey ünlülerin saçlarını EMANET ettiği bu adamlar nasıl bir kimya bir gıda bir makina mühendisliği bilgisine sahip ki şampuan yapabiliyorlar? Mesela ben 3 yıl öncesine kadar saçlarımı hep mesut ustaya emanet ederdim. Kutsal topraklara dönünce sorucam "aga senin engin kimyagerliğin bir AgNO3 ile sodyum siktirit asidi birleştirip saçlarımı rüzgarla İbrahim Tatlıses-İsmail YK ikilisi benzeri bir uyuma büründürüp aklımı başımdan alıcak PROFICIENCY'ye mukayyet mi?" diye. Ömrü hayatında saç tutup, bi sağ bi soldan kırpmak suretiyle şekil şemal yapmak dışında hayattan bir beklentisi olmayan; tüm muhabbetleri kadın-at yarışı-futbol üzerine olan bu insanlar nasıl üretim gibi hard hatta dual-core bir işe kalkışabiliyorlar?

Ne işsin Unilever?

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: