İstanbuldaki Olağanüstü Nüfus Artışı


Öncelikle sebebi biziz. Malum kaldığımız lanet-pis-KADIN yurdun H-I5N8 tarzı bi virüse karşı ilaçlanması etkinliklerinde yurttan 5 saatliğine çıkmamız istendi. Eleştirdim:

Şimdi bu adamlar hayatlarında dışarıya çıkmamışlar. 3 aya kadar 5 m2 lik habitatlarından sadece bakkala gitmek için ayrılmışlar. 7 aydır aynı çarşaf-yastık-atlet ile yatıyorlar. Okula gittikleri nadir zamanlarda uzun saçlı, değişik giyinimli insan modelleri görmüşler ama wisdom 9 bunlarda, cinsiyet ne bilmiyorlar. Sen bu binlerce adama "çık hadi 5 saat bak bakalım insanlar nasıl yaratıklarmış, gerçekten de ellerinde m4a1 gezip bomba çözüyorlar mı, bir brillience auraları var mı, basileri kapalı mı? Olmaz. Olmaz arkadaşım. Bu adam çıkıyor kapı önüne abondane oluyor, 3 koridor 2 orman arıyor. Beşiktaşa gidiyosun Şampiyon Kokareçin önünde salyaları akan cama yapışmış insanlar görüyosun. Düşünsene heryerdeler! 6-10 lu gruplar halinde şehrin altını üstüne getiriyorlar. Parayı kırmayan internet kafeci kalmıyor.

Yapmayın böyle şeyler. Rahat bırakın, biz bunca yıl ölmediysek bir N- H8O3 virüsü öldüremez bizi. Öldürmeyen şey güçlendirir. Yasha-Deso gogo.

Bu arada rüyamda uzun bi yolculuğa çıkıyodum. G.t olup dönüyodum. Nasip.

Katatonia'nın da yeni albümü olmamış. Ağlamak istiyorum :'(
edit: Aman siz sakın 2 kere dinlediğiniz albüme böyle şeyler söylemeyin. olmuş lan bu meğersem! Ama bir Great Cold Distance olamaz. ı ıh. Olmaz.

4 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  in nomine mami

30 Ekim 2009 02:16

abi basliga yarildim ne ima ettin tam anlamadim ama:D

  in nomine mami

30 Ekim 2009 02:17

resin bambaska guzel olmus simdi farkettim afadfadj;lfkj;adkj;kjdag

  Sercan

30 Ekim 2009 05:09

yeah!

  Berkay

30 Ekim 2009 15:03

bkz. 29 ekimde vadi yurtlarının ilaçlanması sebebiyle yurdun 1-5 arası boşaltılması
çok uzun bkz oldu idare edin bakın bi zahmet