1.5 saat kıpırdamadan durabildiğim pozisyonlar #1

çok çabuk sıkılma huyum var aşırı derecede. aynı yerde 1 saatten fazla oturamıyorum- yer kahve, meyhane, s.kik bi çay bahçesi olsun değişmiyo bu. ya da bi iş üzerinde en fazla yarım saat odaklanabiliyorum. az önce bahsettiğim eşsiz ve beni marjinal öğelerle donatıp aranızdan rasyonel şekilde akıcılaştıran; bir adım öne çıkaran bu muhteşem yeti onumuzdan dokuzunda var onu da biliyorum.

fakat kütüphane sınırları içerisinde, tam anlamıyla -nefes almak, gözlerini tavana dikmek, kalem çıtlatmak dışında- hiç bir şey yapmama rekoru an itibariyle elimde. 8 gün boyunca pozisyonunu değiştirmeden dizi izleme yetisine sahip arkadaşımla beraber kırdığımız bu rekoru tüm bel ağrısı çeken ve o tavadan isteyen teyzelere adıyoruz. sevgiler.

(solda- 1.5 saat aynı pozisyonda kalem çıtlatan adam)
(sağda- 1.5 hafta sonra açık havaya çıkan, hem dizi izleyip hem oyun oynayabilen insan)
coefficient of performance= 0.



----------------
Now playing: Camel - Echoes
via FoxyTunes

6 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

16 Ocak 2011 03:01

ep ağladım :/

  Sercan

16 Ocak 2011 03:04

a4 ü ikiye ayırıp not tutan m. insanına açık mektup: "fakir misin piç?"

  Erdal

17 Ocak 2011 09:24

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Erdal

18 Ocak 2011 23:30

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Erdal

18 Ocak 2011 23:30

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Berkay

10 Mart 2011 16:57

aa o benim dizi izleyen hani, kimmiş o diye merak eden kız varsa telefonum 05677362945