13-01-11 tanerin elimden kayışı :/

taner tolga:
sen metale devam mı
calıyormusun metal ı
ıstanbullda
esra.:
metal çalmıyoruz biz ya
soft rock çalıyoruz
hafif yani
hafif metal
heavy değil anladın di mi
haha
taner tolga:
anladım soft uffffffffffffffffffffffff
yeap
haaaaaaaaaa cok ıyı bu yaaa
esra.:
bu bi şarkımız mesela
beğernirsin belki
taner tolga:
daha dolmadı
esra.:
çok yavaş yaaaa
denizi geçiyo tabi
haha
"deneme ver.06.mp3" dosyasının aktarımı tamamlandı. (ANNEKE V.G- SOMEWHERE YOLLANDI)
esra.:
dinledin miii
taner tolga:
evet
ıyımıs
esra.:
aa beğenmedin mi ya
:/
taner tolga:
evet guzel begendım
hos
esra.:
teşekkürler
ben londrada büyüdüm
aksan yönünden çok iyiyim
annem de şarkıcıydı
taner tolga:
aslen nerelısın
esra.:
zonguldak
taner tolga:
o ustekı resımde tatlı cıkmıssın
ıngılızler gıbı

merveeee konuşmaya katıldı.

esra.:
taner bu merve
merve bu taner
merveeee:
ayy
selams
taner tolga:
selam ekledım sımdı senı
merveeee:
gördümm
şidmi bu gerçekten acundaki taner mii
esra.:
evet ooooo
taner tolga:
hatta sorun vardı

(not: taner burada avatarında jenna jamesson tarzı bi karı bulunan utkuyla konuşmaya başlar, beni siklemez. kıskandım lan asdklfj)

----------------
Now playing: Franz Ferdinand - Take me Out
via FoxyTunes

2 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

13 Ocak 2011 23:33

bi oda arkadaşım var kulakları duymuyo, akşama kadar kendimle konuşuyorum. o yüzden iyi ki varsın taner.

  Berkay

24 Şubat 2011 12:49

yeni oda arkadaşın duyuyodr umarım