subjektiveyşın #1

okulu hep kötü olan biri olamadım. hala tıpkı bir wonderkid gibi yükseldiğim zamanları hatırlarım hatta. akademik kariyerim tam bir batuhan aslında, ama batuhana girmeden kaçıyoruz: şimdi keşke hep şu anki gibi olsa diyorum. yani hep çok kötü olsaydı lan. istikrar güzel şey papazov. çılgın attığın dönem -bazı güvenilir kaynaklar mastürbasyon katsayınızın integralin dışına çıktığını söyler bu vakitler- geçince farkediyosun. ben perşembe günleri uyanamam mesela. -içimde patlamadan aseksüel değilim- her perşembe uyanınca yüzümdeki gülümsemenin tek sebebi bodor. ilkokulda da lisede de -bazı güvenilir kaynaklara göre doğduğum perşembe sabahı da- uyanamadım ben. şimdi mahallenin deterjancısını getirsen perşembe sabahı başıma diksen yine uyanamam. mahallenin tüm korkunç kesimini topla başıma sikime olmaz. vay efendim sonra sercan neden mukavemetten kaldı. kalır azizim. kalır nikolai.

stella olmak lazım bazen.

Stella Was A Diver And She Was Always Down by seemoreglass

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: