vurucaz voleyi (gold fever)


fizy şeysi

şeytana el kalkmaz taş olursun lan
dediydim diycem köy meydanında
zaten köyü de çukurun içine yapmışınız
ayağımızın altında hazineler bizi bekler

arkadaşlığımız için kazıyorum bak, aşk için kızım
hayalini kurduğumuz şeyler için

kazandığım her kuruş, bir kuruş toprak parçası
bütün kayalarda filan benim ismim geçer olm
sırtımda iki kazaktan başka da bişi yok
şu daşların dili olaydı da bana git la burdan diselerdi

bilgelik için kazıyorum, sağlık içün
bankadaki her kutsal peni içün

dünya alınıyor, dünya satılıyor, ben iniyorum
iniyorum bak hele, altın hep yakın
çukurda filanım ama zengin olurum görürsün şimdi
neyse işte yakınım da bilemezsin dostum

bayadır kazıyoruz da yok bişi
köyde ismim geçmiş geçen de kahvede
mezarımı kazıyormuşum burda, evsiz barksız göçücekmişim
h.siktir lan, ölmek var dönmek yok.

ülkem için kazdım, sizin için evlat. gümüş altıpatlar için kazdım ben
vurucam voleyi na bu kadar altınla
kova, kürek, kazma. gelin abi.

orjinal lirik

1 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Erdal

21 Kasım 2010 10:44

bu grubu dinlemiş olan 6. kişi olmaktan onur duydum..