kiti



bi de "belki daha çok çocuğum vardır onlar da başka amaçlarla benden alınmıştır. ilk defa konuşuyorum bunu, benim zekâ düzeyimin yüksek olduğunu düşünen ajanlar peşime takıldı, senelerce sperm almak için uğraştılar ve aldılar."
"bu olayların 4–5 sene içinde olduğunu düşünüyorum. bunların birçok memleketten olduğunu biliyorum. belki benim IQ'mu gördüler ona yönelik olarak yapmış olabilirler."

diyen bir erol büyükburç var bugün.

erol büyükburç, "size yapılanlar uzaylıların işi olabilir mi, uzaylıların dünyadaki akıllı insanları kaçırıp incelediği söyleniyor, size de bu yapılmış olabilir mi?" sorusu üzerine, "olabilir" dedikten sonra şöyle devam etti:

adsifkljaklsdjfasdf

ne güzel bi gün lan..

----------------
Now playing: Riverside - Second Life Syndrome
via FoxyTunes

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: