Sürgün

"Beni Guenhwyvar kurtardı, sanırım. Beni sayısız canavarların pençelerinde mutlak ölümden çekip almış olan aynı dost boşluktan gelen bir ölümden de kurtarmıştı beni- belki daha az dramatikti, ama daha az ölümcül değildi. Kendimi onun yanımda o anlar için yaşarken buldum; sözlerimi duyacak başka canlılar varken. Yaşamımın o bir çeyreğinin gerçekte ne kadar kritik olduğunu ancak çilem bittikten sonra fark ettim. O olmadan devam edecek azmi asla bulamazdım. Hayatta kalma gücümü asla koruyamazdım.

Ancak artık Guenhwyvar yanımdayken bile kendimi mücadeleye karşı gittikçe daha kararsız duygular beslerken buluyor, gizliden gizliye bir karanlıkaltı sakininin benden daha güçlü çıkmasını umuyorum.

Diş ve pençe acısı boşluk ve sessizliğinkinden daha büyük olabilir miydi?

Sanmıyorum."

Drizzt Do'Urden
Dark Elf Triology- Exile

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

15 Ekim 2009 16:31

kız lazım ona kız yada erkek bilemiorm bi ritüelde hatundan kaçmıştı sanki asdas :D

  Sercan

15 Ekim 2009 19:16

i$te nereden bağlayacağım, gün geldi drizzt efendi kankasının -eski- yavuklusuna yazmaya ba$ladı. $imdi bu kızın babası benim arkada$ım, arkada$tan öte dostum; dost acı söyler de adam cüce, adam sinirli, adamın baltası var! nasıl dillendireyim, "bu kara çocuk senin kıza halleniyor, dikkatli ol efendiii!" diyeyim. sustuk tabii. sustuk ama bir yere kadar!

drizzt, bak evladım sözüm sana. ba$ta da dedim, yine diyorum, seni severim, delikanlılardan bir delikanlı, yiğitlerden bir yiğitsin; lakin olacak $ey var olmayacak $ey var.

ched nasad'dan bulduğum kızı beğenmedin, eyvallah dedik, erlydn'den bulduğum tüccar hatunu beğenmedin, ona da ses etmedik; ama böyle olmaz.

hadi koçuma benim, sen zeki adamsın, intelligence 17, hakkını ver $unun, hadi karde$ime benim. öpüyorum canım.
(dodo the bird, 29.11.2007 22:01)

  Berkay

16 Ekim 2009 23:14

ahahahahh ağlarsın