Seytan

Bir gun sercan cuneyt utku ve onder seytanin yanina gitmeye karar verirler.Sercan makina bolumunde, cuneyt uzay bolumunde, utku bilgisayar bolumunde, onder ise elektrik bolumunde itu'nun birer ogrencileri olmaktadirlar. Seytanin yanina vardiklarinda utku ilk olarak iceri girer. Utku, seytan bey bizim bolumumuz ne zaman dunyanin en teknolojik bilgisayarinin altina imza atacak diye sorar. Seytan, 100 yil sonra der ve bunu duyan utku, ben goremeyecegim deyip aglamaya baslar. Ikinci olarak onder aklindaki allah beni affeder mi sorusuna aldiris etmeden iceri dalar. Onder, abi bizim bolumumuz ne zaman dunyada elektrikle ilgili daha once hic bulunmamis seyleri kesfedecek diye sorar. Seytan, 200 yil sonra der ve onder ben goremeyecegim deyip aglamaya baslar. Ucuncu olarak cuneyt iceri dalar. Cuneyt, seytan bana lutfen soyle ben ne zaman kung-fu panda filmindeki panda gibi kung-fu yapabilecegim diye sorar. Seytan 300 yil daha o filmi izlersen olur der ve cuneyt ben yapamayacagim diye aglamaya baslar.(Bu sorunun uzay bolumuyle ne alakasi var ben de anlamadim.)Son olarak sercan uzuntulu arkadaslarinin arasindan siyrilip iceri girer. Sercan, kardesim benim okul ne zaman biter diye sorar ve seytan bu soru karsisinda buz gibi kesilip ben goremiyecegim diye aglamaya baslar ve bizimkiler geri doner.

5 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Utku

8 Temmuz 2009 22:38

çok iyi kardeşim

  Sercan

8 Temmuz 2009 23:12

yani aglamaya baslar ve bizimkiler geri doner demişsin.

  in nomine mami

8 Temmuz 2009 23:13

ilk basta yaziya girerken biraz sikinti cektim ama ...

  Utku

8 Temmuz 2009 23:19

anladım onu ben

  Berkay

18 Temmuz 2009 02:01

ii olmuş ii :D