Karmate - Nani

"KARMATE; yozlaştırılan kültürlere ve dillere; sağlam duruşları,attıkları emin adımlarla sahip çıkıyor. KARMATE nin NANİ albümü bu yozlaşmaya direnen;kültürleri,dilleri özüyle yaşatmak için çabalayan haklı duruşlarının bir ürünüdür..." diye tanımlıyor kendini yukarıda resmini gördüğünüz albümü çıkaranlar.


Karmate, temmuz 2008'de kurulan Rize-Pazar kökenli bir grup. Oktay Üst, İsmail Avcı ve Resul Dindar önderliğinde toplanan grup kurulduktan bir sene sonra "Nani (ninni)" isimli albümüyle müzik piyasasına giriş yaptı. Albümü geçen gün babamın önerisi üzerine internetten indirdim, "üff yine babamın saçma sapan lazca takıntısı" diye düşünürken son derece başarılı bir albümle karşılaşırtım ve ayrıca albümden "Kazım Koyuncu tadı" almak bile mümkün. Albümde Türkçe, Lazca, Gürcüce, Hemşince ve Megrelce şarkılar mevcut. Büyük insan Şevval Sam'da 2 tanesi vokal olmak üzere 3 şarkıda o muhteşem sesini bize bağışlıyor. Şevval Sam'ı eskiden beri bi anne gibi bi abla gibi severdim zaten. Karadenize, karadeniz müziğine ayrı bi yakışıyo kendileri..
Sonuç olarak öneririm, he ben yaptım diye internetten indirmeyin, gidin paşa paşa albüm alın destek olun.. araba çalmazsınız, çanta çalmazsınız vs vs..

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

2 Temmuz 2009 15:40

dinlenir ki bu.

  Sercan

2 Temmuz 2009 15:41

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Sercan

3 Temmuz 2009 18:45

sen çıkmasan yaylaya, dağlar çiçek açar mi?