Saçmalamada Sınır Tanımamak - 1

Children of Men filminde oturdum düşündüm efenim. şimdi filmin başlangıcında bi velet ölüyor, bu velet cümle alemin en genç veletiymiş. 18 in altında kimse kalmamış dünyada. şimdi bunu yapan anne 25 yaşında olsa netti; hesaplayın lan netti? 43 demi? evet 43. bu ne demek, bizim o dünyanın umudu olan dünyanın tek veleti büyüyüp insan soyunu devam ettirecekse ve bunu en erken etiken 18 inde yapabilecekse çiftleşeceği zat en genç 61 yaşında olmalı. şimdi tabi hepimizin altında, altında derken elimizin altında internet denen şey var. ben baktım araştırdım 61 yaşında adam verimli sperm verebilir mi diye. neyse itiraf ediyorum araştırmadım. neyse. bence olmaz o iş.

ee bu ne demek? bizim yeni velet kardeşi ile mi yiyişicek afedersiniz? mazallah sakat çocuk falan sakat olmaz mı o zaman olay?

ama bir de şöyle bakarsak belki de yeni dünya sakatların dünyası olmak zorunda. belki de asıl sakatlar biziz ne malum? ha? biz de böyle bir senaryo sonucu ortaya çıktık? nasıl kanıtlayacaksın bunu bana?

diyeceğim o ki dünya dönmüyor kardeşim. dönseydi zıplardım amerikada inerdim. dağılın.

1 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

23 Mart 2009 15:32

teoriyi anlamamak...
belki de amacın bu olması...
ilk yorumun verdii haz...