Naber lan ?

Selam ederim ey ahali, ben bu aralar çok sıkılıyorum, facebook'a saçmalamacalar yazıyorum not şeklinde bugünki yazımda da buranın reklamını vericem zaten de, buraya kopyala yapıştır yapayım mı lan ? ilgi görür kesin, baya popülerim ben. öyle böyle değil. Bunu niye msn'den paylaşmadın derseniz, başlık olsun, çok görünsün, belediye çalışıyo izlenimi olsun diye. gereksiz görülürse başlığın silinmesine, soruma cevap verilmesine... arz talep eder, gönlümün sağ alt köşesinden hepinize kirli kanımı sunarım. (kirli kan sağda mıydı lan ? )

8 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

4 Eylül 2009 21:55

sağda iyilik adisonu tutan melek var sanırım orası temizdir. küçükkten teyzem öğretmişti.

  Sercan

4 Eylül 2009 22:01

bi tek berkay ciddiye alıp yorum yazıyo zaten, napıyosan yap olm sorma. erotik içerikler dışında (lezbiyen ilişkiler hariçtir) istediğini yap.

  eLeman_666

4 Eylül 2009 22:10

iyi madem kopyala yapıştır yaparım üşengecim. erotik hiç yok, belki yazdıklarımdan kızlar etkilenir falan diye koymadım öyle negatif şeyler. nasip. ama yarın koyarım, öğle vakitlerinde sıkılırım üşenmezsem koyarım olmadı akşama. bu da nasip.

  Sercan

4 Eylül 2009 22:21

6.62b diyolar. beni kaybediyolar.

  eLeman_666

4 Eylül 2009 22:29

evdeki pc dota kaldırmaz diyodum da çok sıkılıyorum *** yükleyip kaldırtsam mı demeye başladım. (bak küfür bile etmiyorum, bi gün bundan etkilenenler olucak biliyorum.)

  Unknown

5 Eylül 2009 15:51

allah akıl fikir versin lan size :D
saygılarımla...

  Sercan

6 Eylül 2009 21:01

YEAH! 7 yazardan ayrı olarak siteye giren 10. kişi olarak seni seçilmiş kişi ilan ettim eko. aganimimiz olasın.

  Sercan

6 Eylül 2009 21:01

olarak olarak. olmak. evet.