Facebook Notlarım #1

Ben bi ara feci sıkıldım yapacak bişey bulamadım facebookta blog yazarlığına başladım, aha ordakileri buraya kopyala yapıştır edicem, ilk 6 yazımın başlığı yoktu onlar bu yazı başlığı gibi olucak sanırım, bazı olayları siz bilmiyorsanız da elimden bişey gelmez benimle iletişime geçin falan diyeceğimi sanmayın, ama geçmeyi deneyebilirsiniz, parayla değil sonuçta. Hadi yeter bu kadar açıklama, üşengeç adamım yazıyı yazmıyorum tekrar buraya büssürü yazdırdınız.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Aslında denememek lazım böyle şeyleri...Bu muhteşem kilişe sözle girişi yaptıktan sonra devam edebilirim. Uyku geldi aklıma, ona bağlı olarak rüya, bağın en ucunda da saçma rüya görmek. Neden saçma bi rüya görüldükten sonra çevre insanı "Hehe bi yerin açıkta kalmış" der ki? Bence tam aksine her yeri kapalı kalmış bunalmış şahıs. Neyse... Eskiden şu vardı bu vardı muhabbetine geçicem, her ne kadar kendim için "sen ne kadar eskisin ki de bunları konuşucan" desem de hayat hızlı, dünya hızlı benim elim kolum bağlı.(Beeeen tutuyorum dünyayı, sen devaam et! Elimden gelen sadece bu, sen hakkını helal et. Ayna'ya saygılar.) Eskiden haber bülteninde Reha Muhtar vardı. En korkunç, en hüzünlü haberlerde bile tebessüm ederdik. Bence buna ihtiyacı var insanın. Gerçi şimdi de M.Ali Birand var da, ıığğ - ıııığğğğğğ... nereye kadar.. Bi de benden beklenilmez belki ama Müzeyyan Senar var, hala var ama hasta şimdilerde, şifa versin.. Kalite vardı eskiden, tamam şimdi de bazılarında var da, soytarı çoğaldı şimdilerde. Tamam çoğalsınlar da benim ruh sağlığımı bozmaya hakları yok ki onların. Küçüktüm, İsmail Yk dinledim şimdi böyleyim. Ajdar Anık hayranı oldum zamanla, ben yine kendimi bi yere kadar kontrol ettim ama insanlar duşta şarkı söylüyo yahu yazık :O . Bi de Michael Phelps var. Tamam süper yüzücü, hayranıyız da, bi adama yıllık 3 milyon dolar yatırım yaparsan yapsın bunları bi zahmet, Türkiyenin yüzmeye ayırdığı toplam bütçe 1.5 milyon dolarmış.. Peh.. Usain Bolt var diyorlar ona bişey demiycem. Ama Avrupa Yakası bitmeseydi olurdu. House'u bekliyoruz dört gözle.( Gözlüklülere dört göz denmesin artık.) Ha bu arada Vivident Cult diye bi sakız çıkartmış, tam James Bond sakızı. Paketi açarken kendimi iyi hissediyorum. Eskiden Tipitip vardı, değişik karikatür var mıdır ötekinde diye diye arka arkaya 4-5 sakız attığımı bilirim o zamanlar ağzıma. Sakızı görenlerin tepkisi genelde "Kamyon takozu mu lan o?" şeklinde olurdu. Bi de eskiden (hala var da) sobalar vardı ya, kışın mandalina yedikten sonra kabukları sobanın üstüne konurdu güzel koku verirdi falan. Ben bunu görmüşüm bi yerde, o zamanlar küçüğüm, evde mandalina yemişim, kabuğunu kalorifer peteğinin üstüne koymuşum, kabuklar aradan geçip içeri düşmüş, 2-3 gün orda kalmış, hoş olmamış :/ Bi de eskiden kafasını okşayınca şans getirir diye inandığımız oyuncakımsı uzaylımsı bişeyler vardı, bende var herhalde ondan bi yerlerde de bulmak lazım. Sevimliydiler. Bulursam fotoğrafını not resmi olarak koyayım ben onu. Neyse şimdilik yeter bu kadar, zaten nasıl olsa uzun diye çoğu kişi okumaz bile, okuyanların da ruh sağlıklarının kontrol edilmesini talep ederim zira sürmenaj olma ihtimalleri var. Kalın sağlıcakla.(oyuncağın adı trollmüş.yükleyebildim mi nota emin değilim ama kastettiğim şey --> http://www.otherwhirled.com/wp-content/uploads/2007/10/troll3.jpg )

6 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Utku

7 Eylül 2009 15:41

okuyo muyuz bunu ?

  Sercan

8 Eylül 2009 15:40

çok iyi kardeşim. 9.

  Unknown

8 Eylül 2009 18:47

olmuş bu olmuş

  eLeman_666

8 Eylül 2009 23:55

heyecan olsun diye diğerlerini hemen yazmadım(kopyala yapıştır yapmadım) daha doğrusu üşendim şunu yazmaya üşenmedim ama ötekine üşendim. utku sen okuma pls. ders kaydı falan yap, adam çalışkan kesildi başımıza iyi mi ?!

  in nomine mami

10 Eylül 2009 05:42

Kerem kardeşim yazın hayırlı uğurlu olsun, sana bu mübarek ramazan ayında allahtan uzun ömür diliyorum ki yepyeni yazılar yazasın inşallah, allah senin üzerine nur yağdırsın, allah(c.c.) razı olsun.

  Sercan

10 Eylül 2009 17:58

amınızı sikeyim cCc. KAHRAMAN maraş ülkü ocakları cCc.