Aşkın Gücü Leon

sercån:
yanıma çok taş hatun oturdu lan ağlarsın
berk:
internet cafeden kız kaldır
sercån:
olay olur
berk:
sözlüğe gir bişiler yazıyo gibi yap
aa sözlük yazarı mısın die yavşasın
sercån:
yazarım zaten sözlüğe sığır
berk:
hangi sözlüğe mal
sercån:
ekşide de uluda da
dur web camden göstermeye çalışcam
berk:
azhuuaheuh
sercån:
sen print screen almaya çalış, açıyorum
oldu di mi
berk:
açılmadı daha
berk:
açıldı kız yok duvar var
sercån:
dur elin printte olsun çeviriyorum
fark ederse ağlarsın
berk:
auzhuaehu
sercån:
burnum ne büyükmüş lan benim
berk:
el sallar belki böylece tanışırsnız
kamerayı onun tarafına düşürmüş gibi yap
sen onun tarafına düşmüş gibi yap
sercån:
yok yok çok zormuş aga
deneyince farkettim
berk:
o zaman şey yap
sercån:
yaşama amacım kalmadı
berk:
hiç ilgilenme kızsın bu adam bana niye sarkmıyo diye
o sana sarksın
sercån:
iyi fikir de 1.5 liram var hızlı olması lazım
berk:
azheauheauhe
sercån:
dur bi kez daha deneyelim mi lan
götür elini printe
berk:
auhuhea
tamam
sercån:
deneme 2
berk:
olm görünmüyo ki
sercån:
sadece kafasının ucu gözüküyo lan
berk:
kafasının tepesini gördm
sercån:
asdklfjklsdf
çektin mi
berk:
çok seksi
sercån:
erjeqwklrjklqwejkljewr
berk:
hee çektim
osbir
sercån:
klqerjklqwejrkljqewklrklqwejrlkjeqwklrjqwekljrlşkqwejrklqewr

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

4 Eylül 2009 18:48

asdas

  Utku

5 Eylül 2009 18:36

"bu kameralar gerçekten şişman gösteriyomuş" numarası yapsaydın keşke.. :/

  Sercan

6 Eylül 2009 20:58

burnumu 600 kilo göstererek etkilerini kanıtladılar zaten :(