Sen de mi..

Geçenlerde oturmuş gene bişeyler yazıyorum. Temizlikçi teyze giriverdi odaya. Böyle boxer falan sereserpe.. Yok o değil ben. Başlarda utanırdık aslında, sonralardan bu kadınların 8 yıldır bizim gibi hayvanları çektiğini düşünüp rahatlattık içimizi. Bi nevi anneler zaten. "Bu ne oğlum, biraz topla buraları her yer kıyafet, sigara külü .." vb. Neyse ne yazıyosun sen bakayım diyiverdi. İşte öylesine karalıyoruz be abla dedim. Bakıcam dedi. Baktı da. Ben o sıralarda nerede olduğunu kestiremediğim şortumu arıyorum. Üstümde t-shirt bişey olsa gene iyi. Neyse baktı okudu "Ben de bişey sanmıştım be çocuk" dedi. "Bu mu lan senin yazman" dedi. O an çok kötü hissettim kendimi. Temizlikçi abla kahvaltıda zeytin yemişti. Buram buram salatalık kokuyordu üstelik. İnanamadım. Bunu yapamazsın abla dedim. Yapmıştı. Uzun bir süre kendime gelemedim. O gün bu gündür atlet giyerim.

1 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

21 Haziran 2009 15:10

asdbfsdjasd

uykusuzdaki benimde söleyeceklerim var havasında olmuş

gratz :D