Dumur

Dün bilgisayarımın yokluğunun verdiği sıkıntı silsilesi içinde dolabın üstünde nasıl olmuşsa onlarcası birikmiş L-manyak dergilerine dalmış olarak buldum kendimi. Anam bir de bağımlılık yapıyorlar anlatamam. Girişi var çıkışı yok. En son da Lise hazırlıkta okumuşum bir heyecan bir şey gırla gitsin. Neyse konumuz bu değil. 2002 yılının fiyatı 1.500.000 milyon olan sayısını aldım, yandan da biramı açtım yatıyorum. Ulan bi de ne göreyim! Dumur adlı sayfada teee 2002 de aynı dergiyi okuduğumu hatırlatan yazıyı gördüm. 7 yılda unutamamışım, o derece iyiymiş. Tüm bunları sadece bu yazıyı geçirmek için yazdım yani anlıcağınız. Al :

Derslerden sıkılıp şöyle bi dolanayım dedim. Sokağın arasında yaşları 8-12 arasında değişen çocuklar kendi aralarında futbol turnuvası yapıyorlardı. Ama ne turnuva! Kağıtlar, kalemler, istatistikçiler... Hakem bile var. İstatistikçi çocuğun yanına oturdum. Maça başladılar. Bi ara hakem (12 yaşında), çocuğa sarı kart gösterdi. İstatistikçi çocuk hemen kağıdı kalemi alıp bişiler yazmaya başladı. Birden durdu ve hakeme seslendi: "Abi Ahmet'in geçen maçtan sarı kartı var ne yazayım?" dedi. Buraya kadar her şey anormal olsa da normal gibi. Ama hakemden gelen cevap bambaşkaydı.... "MISSES THE NEXT MATCH yaz" ..

Ya işte sayın okurlar.. Bu da böyle bir anımdır...

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: