Hatta Gelmeseydim

İlk aşklar güzeldir derler. Bu tanımın dışında kaldığımı direk itiraf ederim yeri geldiğinde. Hatta ilk aşkınız alt komşunuz ise, sürekli asansörde başınız sağa sola titreyerek bitmek bilmeyen katlar çıkmak zorunda kalıyorsanız, yıkınız bu tabuyu hemen. Bunun yanında kızın babası eski güreşçiyse ve sizi güreşçi olmanız için ikna etmeye çalışmak derecesinde çok seviyorsa bambaşkadır durum.

-İyi günler X amca
-Sağol koç. Boy da atıyor senin ha. Nasıl gidiyor okul bakayım? Bizim kızın da hocası beni çağırmış ona gidicem şimdi.
-(Ulan bahsetme ondan kafa titriyor) ehe ehe basket oynuyoruz ya olsun o kadar ehe ehe
-İyi iyi basketin yanında günde 150 de şınav çek, bak ben milli güreş.. (kata gelinir)
-Neyse.. Y' e selam.. ehe..

Bir de aynı kıza aşık olma durumu gözlenir arada sırada. Fakat öyle karman bir çocukluk yaşadım ki aşık olduğum kıza sıra arkadaşımla beraber aşıktık. O derece karman

-Olum.. Bak bak gördün mü saçlarını salınca ne de güzel oluyo ya..
-(Ağzını burnunu kırıcam şimdi o olucak) ehe.. Ben topluyken de beğeniyorum ya.
-Evet ya öyle de güzel.. Ne güzel di mi bak biz kavga etmiyoruz da.. Süperiz.
-(Hele bi sene sonu gelsin de kafanı kaldırıma vurayım ben) Ehe..

Neyse ki kız benim apartmanımdaydı. Avantaj bendeydi ama öyle t.şak geçtiler ki vazgeçtim bi zaman sonra. Akıl da sıra arkadaşıyla aynı kızı sevmenin çük kafalıca olduğunu fark etme vaktiydi allahtan. Biz de şınava devam ettik.

Bizim zamanımızda da ilginçti işler be hacı itiraf edelim. Mahallenin ağır abisi mahalledeki tüm kızlara sahip olma hakkına sahipti. İşin ilginci mahallenin tüm kızları da ağır abinin malı olmak için didiniyorlardı. Hiç unutmam bir gün bakkaldan çıkmış kırmızı kısa şortumla, çarpık ince bacaklarımla eve gidiyorum(bakkal çocuğu olmak bu konuda size hiç bir fayda sağlamıyor, emin olabilirsiniz), önümü kesiverdi ağzında jilet çeviren liseli tipli zibidinin biri. O zamanlar da çok tırsarım kavgadan olaydan. Daha geçen gün izlediğim kavgada abim birinin ağzını burnunu kırmış, biz de bok varmış gibi adrenalin salgılaya salgılaya izlemiştik. Gurur da duymamıştım hani. Ayının tekidir benim abim. X amca mı tembih etti ona bilmem, beni kaldırarak ağırlık çalıştığını sandığı günlerden birinde ağırlığı atar tribinde beni kalorifere fırlatmış burnumu kırmıştı. 1 hafta sonra suratıma muz atıp yeniden kanattığında da gülmeyi unutmamıştı. Sevmezdim ipneyi. İpnenin tekiydi çünkü. Neyse konumuz bu değil, kesti liseli genç önümü dedi sen X'e aşıkmışsın. Ulan bi ben bilmiyormuşum ya?! Kim çıkardı lan bunu?! Kesin geçen tüm meşelerini üttüğüm piçozdur diye düşündüm.

-Yok abi, yok öyle bişey, ben... ben.. yok kim çıkardı bunu ya (gözler dolar)?
-Haa.. İyi akıllı ol öldürürüm seni (bunları ciddiye alırdık, lakin potansiyelin farkında küçüklerdik)... Lan bi yemin et bakayım..
-Abi yemin edilmez ki öyle her şeye... Şey... Yemin ederim abi, valla bak..
-İyi, siktir şimdi.

Ne zaman çocukluğumu hatırlasam gözlerim dolar. Hani çok güzel anılarım olduğundan da değil. Çok özlüyorum o zamanları. Şu ankinden daha hafif, daha basit güzel duygularla doluydular çünkü.

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: