House se06e01e02


- Neden başarılarından çok başarısızlıklarına değer veriyorsun?
+ Küçükken annem beni mastrübasyon yaparken yakaladı. Annesini düşünüyordum..


"Van Gogh'a apartman dairesi boyatmak, Mozart'a daha dün annemizin çaldırmak, Che'yi Nazi subayı yapmak."

Tek kelimeyle mükemmel bir sezon açılışı yaptı House. Kendisi için çok iyi olmasada seyir açısından harikaydı. Bu güne kadar savunduğu "insanlar değişmez" tezine ters düşecek şekilde değiştirilmeye çalışılması tabii ki de işe yaramadı- aslında biz öyle sandık. Daha kötüye gitmesinin iyiye işaret olduğunu nerden bileyim lan ben! Bölüm sonunda bi mutlu olduk, bi hüzünlendik sormayın gitsin. Farkettik ki aslında o "biz"mişiz, hep olmak istediğimiz ama olamadığımız, olmaya ihtiyaç duyduğumuz ama olamadığımızmış.

Hayatında her şeyi gerçeği bulmak için yaptın
Çıkmak umrunda değil
Adam umrunda değil
Artık gerçek bile umrunda değil
Hiç bir şey umrunda değil House.


5 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

27 Eylül 2009 16:18

olm dizi süpermiş lan ağlarsın

  in nomine mami

27 Eylül 2009 20:23

sercan ben senin begencegini pek dusunmezdim bu sezonu zaten fazla uzun surmez house in bu "caring" hali dizi normale doner biz de house un zeka ustu laf sokmalarindan mutlu olmaya devam ederiz.

  Sercan

28 Eylül 2009 00:51

abi adama yapılanları, değişimi falan beğenmedim zaten, beğenmek istemedim hatta. ama 2 ay yeni bölüm izlememenin verdiği gaz da var tabi. adamın .mına kodular lan.

  in nomine mami

28 Eylül 2009 01:31

aynen ya bu ne abi house boyle olcaksa gidelim yalan ruzgari seyredelim.

  Berkay

28 Eylül 2009 03:27

"there is no i in team... there is a me though, if you jumble it up