Facebook Notlarım #3


İzin varsa ben saçmalamacalarımla blogu dolduruyorum. 15 tane falan var bu ve benzerleri. Kopi peystler beni bekler. ------------------------------------------------

Biliyorum ki takip edenlerimin sayısı çok fazla. Her geçen gün arttığını da biliyorum, büyük hissediyorum(!)*. Daha önce belirttiğim gibi bu yazıları yazma sebebi can sıkıntısı genel olarak, ama içimdekileri dökmek de var bi yerde. Bugün sabahtan da sıkıldığım için akşamki yazıma (ki bu o oluyor) dair düşündüm. Freestyle takılmak daha güzeldir benim fikrim bu, çünkü puanın 9 olur kanka. O yüzden sadece başlıklar üstünde düşündüm gerisini düşünmedim. Kendimi taktir ederek devam ediyorum... Öğle saatlerinde Seda Sayan'la SUSMA ! programını takip ettim, Münevver cinayetinin satanist cinayeti olabileceği tartışıldı, olmadığı kanısına varıldı, o sırada kolum ve bacağım kaşındı ve bunun nedeniyse SATANİSTLERDİ! Kim bu satanistler peki ? Sivrisinekler ! Kan içiciler. Bu arada satanistler insan kanı içmez, sadece kedi kanı içer, nedeni de temiz kan olarak görmeleridir, insan kanı pistir, temizlenir vs. Daha sonra aklıma her yazımda sözü geçecek olan, İsmail YK ve CanKan geldi. Onlar hakkında söyleyeceklerim bitmeyecek sanırım. Aslında üst başlığı isyandı İsmail YK'nın. Gençlikte isyankar ruh kalmadı artık, eskiden isyan olurdu devlet kurulurdu, ben görmedim ama bu böyle. Günümüz isyanlarıysa ergen isyanı, emo olmaca vs. ve tabiki de İSMAİL YK İSYANI! Allah belanı versin, Git hadi git. Adam isyankar. CanKan da öyle, şarkılarında hissediyorsunuz. Neyse kendilerini kısa anıcam. Bir diğer konu ise Teletabiler(Teletubbies). Günümüz gençlerindeki anormalliklerin başlıca sebeplerinden biridir kendileri. Zeka seviyelerinin aşağılarda yer alması, herşeye gülmeleri, saçma üzüntüleri ve göbeklerindeki televizyon ekranlarıyla göze çarparlar. Mantıklı hareket ettiklerine rastlanmamıştır ve ekrandan kaldırılma sebepleri de eşcinsel davranışlarda bulunduklarıdır. Bu arada Pokemonlara olan özlemimi tekrar dile getirmek istiyorum, çünkü onlar var olsa dünya böyle olmazdı eminim. Tasoları çıkmıştı bi dönem,7 yaşındakilerle 21 yaşındakileri buluşturan bi icattı o tasolar. Şahit oldum bu duelloya. Ayrıca çok tasosu olan çocuğun yaptığı "Kapış kapış" diye tabir edilen, insanları birbirine yakınlaştıran güzel yanları da vardı.(Kendini pokemon sanıp balkondan atlayan çocuğa kınamamı burdan iletiyorum, senin yüzünden pokemonlu güzel günler devri kapandı!) Aslında daha çok başlık vardı gibi geliyor aklıma ama hatırlayamadım şimdi, son olarak televizyona değinicem. Çok değil. Öncelikle reklamlar var. Canlı yayınlanan programlardaki "Bizden ayrılmayın" lafı. Bunu yapmayın artık. Samimiyetsiz. Ne yani siz bizim o saçma reklamları izleyip fenalaşmamızı mı istiyorsunuz?! (Tamam çok güzel reklamlar var onların hakkını yiyemem de.. neyse.) Hadi buna eyvallah dedik, kabullendik. Peki ya Anahaber bültenine reklam almak nedir arkadaşım? Yeni moda. Gerçi bayadır var da. Hayır bi gün kafa atıcam ekrana o olucak. Haber sunuyorsun, ciddiyetin olmalı, ( Reha Muhtarın yeri ayrı, onu geri istiyorum, yokluğunda Flash Tv'nin Gece yarısı haberlerini sunan Gökhan Taşkınla avuttum kendimi (ek parantez: Gökhan Taşkın; Obamaya gönderi yapmak için yüzünü esmere boyayan kişi bilmeyenler için --> http://www.youtube.com/watch?v=uVfdHvUAVhs ) ama Reha Muhtarın yeri doldurulamaz. Acı var mı efendim acı? saçmalaması kendisine sorulduğunda "Hacı var mı orda hacı? dedim ben, adam öldüyse diye" şeklinde cevaplayan zat-ı muhterem. I <3>

11 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  eLeman_666

24 Eylül 2009 03:14

Lan sığmadı bu ! bi kopi peyst de buraya madem.-------------------
I <3 Reha Muhtar diyorum başka da bişey demiyorum bu parantezin içinde çünkü haddinden fazla uzadı.) Televizyon konusunda bir diğer değinmeyi planladığım şey (aslında planlamamıştım, gece gittiğim yerde açılması - zorunlu seyredişim buna sebebiyet verdi) "Var mısın Yok musun?" programı. İzleyen herkes, " Yahu söyleyi söyleyiver ne düşünüyon?" tepkisi verip ısrarla izlemeye devam ediyor. Yarışma stüdyosundaki herkesin kafası güzel! Ordakilere verilenden ben de istiyorum! Uzun bi muhabbet - tartışma sonrasında bir kutu kararlaştırılıyor, aradan geçen 10 dakika yetmezmiş gibi kutunun açılması için 10dan geriye sayılıyor, geri sayım esnasında ritm tutuluyor, (ve bomba geliyor) O RİTMLE DANS EDEN VAR ! Evet, bildiğin dans ediyorlar, halaya kalkanı mı dersin, kendini diskotekte (uzun zamandır disko yerine diskotek demek uktesi vardı içimde affınıza sığınırım) zannedeni mi dersin... Kutu açılıyor, ve büyük :( Hüsran, hüzün, kahır. Bütün stüdyoda sessizlik. LAN?! Kıyamet vakti mi geldi ? 3.Dünya Savaşı mı başladı ? Ne var bunda o kadar üzülecek olm ? Hayır sen oraya girerken cebinde 500.000 vardı da elinden mi aldılar ? Bişey kaybetmiyorsun orda, sadece sayı söyleyerek para kazanmaya çalışıyorsun lan üzülme bi de deyyus ! Sinirlendim vallahi. Hayır yarışma dediğin şeyi biri açıklasın bana, ne yarışması bu ? Hissetme ? Bi bilgi sor, bak kim 5yüzbin ister, ne biliyim kelime bilmece , bir işlem bir kelime... Öyle yarışma mı olur, hadi oldu o kadar üzülünür mü ? Neyse 6 saniyelik üzüntü ve ardından bir ses; RIIIFKIII, RIIIFKIII. Tezahuratlar başlıyor amaç moral vermek. Stadyum gibi bi yer zaten. Herşeye tezahurat. Çok doluyum bu "YARIŞMA" programı hakkında ama sizi de sıkmak istemem.
Pokemonlar var olsun, teletabiler + var mısın yok musun tanrıdan cızırtı istiyorum sizin için, sivrisinekler satanisttir diyorum bugünkü notumun sonuna geliyorum. Aslında yazdıkça gelişme göstermem lazım gibi gelse de ilerlemenin aksine gerileme olduğunu düşünüyorum. Saygılar bizden efendim, kalın sağlıcakla.

  Unknown

24 Eylül 2009 05:00

inatla okuyorum ve alkışlıorm arkadaşı bize hiçbişey kazandırmadığı için asdas(203)

  Unknown

24 Eylül 2009 05:01

asdas(204)lerin yanına da böle numara koyunca sanki incil'in nuani ayeti gibi oluo lan :D:D

  Unknown

24 Eylül 2009 05:03

olm o deilde harbiyeli ne lan!!
asdas(205)

bkz.post kasmak :P

  Berkay

24 Eylül 2009 05:06

olm canım sıkılıo lan bi dc olsada abansak

  Berkay

24 Eylül 2009 05:14

asdas(206)

olm nuani dedim ya sallamıştım hani kıçımdan meğer abu nuani diye bi yer varmış Sudan'da o nolcak?? :D:D

asdas(207)

  in nomine mami

24 Eylül 2009 13:10

harbiyeliyle 2niz beraber sayinca olmuyomus berkay asdas..

  Utku

24 Eylül 2009 15:26

adamsın Berkay..

"Alayına isyan
inadına Rihanna"

  Berkay

24 Eylül 2009 20:16

eyw utku :D
asdas(207)

  Sercan

25 Eylül 2009 16:40

berkay, sen haksızsın ipne; seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım..

  Sercan

25 Eylül 2009 17:20

rihanna adam değil.