"How I Met Sercan" s01_e01_pilot_xvid_notv.avi



Bölüm 1 - Pilot

Çocuklar, bu Sercan'la nasıl tanıştığımızın hikayesidir...

sene 2007, yer çeşmede bir halk plajı, saat 4-5 gibi bişey...

haziranın ortası da olsa, çeşme de olsa, soğuktan titreyerek uyanıyorum. üzerimde gece takıldığımız mekandan yürüttüğümüz mariachi t-shirt'ü ve nemin sindiği bi gömlek.. deniz tarafından bağırış çağırışlar, al bunu alamaz mısın nidaları, ve sallana sallana üzerimize gelen bir penis...

ılgaza bakıyorum, cenke bakıyorum, noluyo lan?! temalı şaşkın cevaplar alıyorum...

öss'den yeni çıkmışız.. öss party'den yeni çıkmışız.. onlardan çıktık bitti.. ama "o an"ın şokundan hala çıkamadık, hala anlatır güleriz...

sallayan : cenk'in ilkokul arkadaşı

sallanan : cenk'in ilkokul arkadaşı ve arka planda biz..

sınırsız alkolün etkisi desem üzerinden bi gece geçmiş neredeyse.. ama adamlar birbirlerine bağırıp sabahın 5inde denizde çamaşırlarını çıkarıp sallıyorlardı gayet..

cenk tarafından tanıştırıldığım insanlardan korkmam o sabaha denk geliyor...

sercanla tanışmam da bu sabahın tam 5 ay sonrasına denk geliyor...

tesadüf mü?..

bilemem...



*to be continued

4 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

18 Haziran 2009 22:06

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Sercan

18 Haziran 2009 22:07

A love story in reverse ?

  Berk

18 Haziran 2009 23:08

true story

  Berkay

21 Haziran 2009 19:17

bi uğraşıp fotoşop yapamadın mı olm resime? yada isteseydin sercanın masada uyuduğu fotoyu koyarıdk :D

sezon sonunda sercanda prof olmucak demi lan itüye asdhagsdjkfhajsdhalsk

evet sıkıldım!