Bla Bla Mr. Freeman

[Hint: Offensive Outline]

Öncelikle böyle küçük düşürücü, güçsüzleştiren, zayıf kılan duygusal olguyu nesilime aşılıyan atalarımdan utanıyorum. Tıpkı merhamet duygusu gibi. O bambaşka konu zaten. Kardeşim istemiyorum ben böyle bir şeyi. Neden bu yola soktunuz lan ırkımı? B.k mu var saçma sapan evrildin? Yok efendim senin gibi 2 kolu 2 bacağı olan biri için ağla, rüyana girsin, b.k gibi dolan, eğleneme, içten güleme; hadi diyelim karşılıklı (bu da başka bir saçmasapan raslantı?) mutlu olduğunu san, bi b.k düşüneme, tüm var gücünü aktar fasa fiso. Bildiğin zayıflık arkadaşım işte. Merhamet gibi. İçten içe hayatını kısaltan gereksizlikler abidesi. Kendini kandırmalar silsilesi. Bile bile aptal yerine konmak. Samimiyetsizlik, dürüst olamama, gırla gitsin. Sen zilyon trilyar yıldır daha güçlü olmaya çabaladın. Bu uğurda kalın(?) bağırsağını kaybettin. Apandist ameliyatları geçirdin. Salak mısın lan! Otur ağla m.na koyim. Kafanı s.k. Geri zeka.

Gereksiz şeyler bunlar ey dost. Akıllı ol biraz. Sapkın görünmek sapkın olmak değil. Yanlış öğretildi sadece sana. Adamak falan t.şak işler. Mantık lan biraz. Git vücut çalış şimdi. Çocukların kaslı doğsun. Ne demiş Lemmy usta,

You know I'm born to lose, and gambling's for fools,
But that's the way I like it baby,
I don't wanna live forever!

6 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

30 Haziran 2009 01:36

noluo olm vadide çok mu canın sıkıldı ne bu böle aşk taşak konulu entryler fln git dota at counter at neverwinter nights at

  Sercan

30 Haziran 2009 05:49

neverwinter'da partimdeki rogue'a aşık oldum. yüz vermedi. lvl 5 barbara kaçtı. ben de tüm faerunun mına komaya karar verdim.

  Sercan

30 Haziran 2009 05:52

önüm bane, arkam cyric; girdik tombunuza nasıl ana bacı s.ktik..

  Berkay

30 Haziran 2009 11:42

heheh ya ben başladım 1bçk saat fln oynadım savelememiştim çat die hata verdi oyun çıktım o günden sonra bi daha başlayamadım :D

fierling nası bi ırktır ama ya anlamadım? (ırklardaki en alttaki seçenek)

  Sercan

30 Haziran 2009 14:30

tiefling olucak o. damarında demon kanı olan insan oluyo bunlar. melez değiller ama. plane touch diyolar samursam bunlara. 1 level geriden geliyolar, %99 chaotic oluyolar, çok iyi rogue oluyo bunlardan. hırsızlık, dolandırıcılık, kimin eli kimin cebindecilik falan pek yaygın. hoş ırk. boynuzları sıçar ama.

  Sercan

30 Haziran 2009 14:33

bunların tam zıttı da aasimar oluyo işte, damarlarında kutsal kan dolanıyomuşmuş. (bkz:celestial)