Just Call Me.. Miss ann Thrope

Geçen aylarda bir seyehat firmasıyla konuşmak için saat ayarladım. 20 kişilik bir yolculuk için fiyat görüşmesi yapıcaktık. Aradı adam 1 saat öncesinden "Sercan bey, gelin görüşelim müsaitiz" diye. İlk görüştüğüm adamla da sarmaş dolaştık. Çok da sevmişti beni. Belki de sevmiş gibi yapıyordu. Sonuçta babasının hayrına yapmıyor o işi. Çıkarı olmadan kimse kimseye el vermez bu zamanda. Görüşme saatinde yatağıma uzanıp bir güzel yattım. Telefonumu da sessize aldım. Uyanıp yemeğimi yedim, telefonumdaki kırmızı tuşa bastım. Oturdum lokantanın önünde camel'ımı tüttüre tüttüre çayımı içtim. Ne o adam beni bir daha aradı, ne de ben pişman oldum. Belki ikimiz de kazançlı çıkabilirdik ama oldu işte. Siktiret dedik sanırım karşılıklı. Siktir et.

Meğersem laf yetiştiricek birileri yokmuş. Hiç olmamış. Bırakalım artık bu işleri büyükler.

Siktir et.

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: