pic. is fucking related

yani şimdi kötü bi çocukluk geçirdiğinizi mi düşünüyorsunuz? siktirin ordan.

annem beni henüz 13 olmadan evden kovdu, babamla tanışmadım bile. 10 yaşıma kadar tek arkadaşım sürekli ağzımı burnumu kıran, bana bi bok olmadığımı söyleyip duran yavşak suratlı karşı komşunun götoğlanı çocuğuydu. üstelik siktiğimin şehrinde 9 kişi filan yaşıyodu, yemin ederim. tüm gençliğim sırasında aslında beni görmek bile istemeyen insanların arasında dolandım.

en kötüsü bunlar sanıyosunuz değil mi? en yakın arkadaşım 30'larında bir asyalıydı. beni yanında gezdirmesinin tek sebebi de sevişebilmesine yardımcı olabileceğimi düşünmesiydi. tek avantajlı yanı ise şu kızıl tatlı kızın yanında gezebilmemdi, o da tahta gibi düzdü- ama yine de çok güzeldi. kendisi bi sadist olmalıydı çünkü bana vurmaktan zevk alır ve gölde ıslanmayı çok sevdiğini söylerdi.

fakat tanrım, benim için en büyük azap şu kaçamadığım çiftti. bilirsiniz bu çiftleri aslında, aynı kıyafetleri giyen, birbirinin cümlesini tamamlayan. tam anlamıyla kaybedenlerdi onlar. bi de kedileri vardı, kendilerinden en az 2 kat daha rahatsız ediciydi. yemin ediyorum susmak bilmiyodu.

işte dediğim gibi, şehirden şehire kendi yaşıtım çocuklarla dövüşmek için gezindim durdum. hatta bazen büyüklerle de kavga ettim. beni ayakta tutan tek şey ise günün tekinde bir pokemon ustası olma hayaliydi.

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: