mogpöi

en sevdiğim takıntım perşembe günleri uyanamamak. hele perşembe günü türkçe dersi için uyanmam imkansız. e gitmezsen kalırsın, türkçe gibi bi dersi veremezsen o okuldan mezun etmezler seni-istesen de olamazsın zati. mecbur uyumadan gidiyorum. hoca kızlara yavşamaya ara verdiğinde soruyor, ulan avrupa dilleri de neymiş diyin bakalım alman edebiyatını kim adam etti? aralık vermeden göte diyor. sonra peki ingiliz edebiyatı?! ha?!

başımı taş kırması odun yastığımdan kaldırıp suratına bakıyorum, pöe! diyorum. edgır elı-

ter.

çaktırmayıp ı-ıh şekspir'dir pirim diyor. iskoç peki? kimdir iskoç edebiyatının önderi?

sus konuşma s.kerim. mogwai o. haddini bil diyorum içimden. kestirmeye devam ediyorum.

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Adsız

7 Şubat 2011 07:32

kimse siklemiyo lan lan bloğunu ben de inciden(org) evlenmistir orospu nickli bi malı ararken denk geldim.

neyse kaçtım ben. eğer sen o değilsen yazma daha fazla 2 senede bişi olmadıysa daha da olmaz ahah

  Sercan

7 Şubat 2011 10:53

r'lyeh wgah'nagl fhtagn.

  yazgı

31 Mart 2011 02:49

sensin orospu