10-01-11 taner t. nın infazı

taner tolga:

sercan ne ısmı

erkek mı kız mı

sercan:

eski erkek arkadaşımın msni bu

tüm arkadaşlarım bunda olduğu için

liseden beri durur böyle

taner tolga:

nasıl sen kızmısın

yoksa erkek mı

adın ne senın

sercan:

kızım taner

esra

taner tolga:

anladım

muzıkle mı ugrasın pekı

sercan:

evet post rock yapıyoruz

arada post rocka r&b de katıyoruz ama

sizinki gibi deneysel oluyor

taner tolga:

anladım

nerdensın sen

sercan:

istanbuldayım

taner tolga:

anladım

sercan:

ya biz arkadaşlarla seni çok yakışıklı buluyoruz

vücut falan çalışman çok güzel

kendine baktığın her kasından belli

taner tolga:

eskıden cok daha ıyıdım

sercan:

bence bundan iyi olamazsın ya :)

sen kıbrısta okuyosun di mi

taner tolga:

evet

ya sen

bıtırdın mı

sercan:

hayır 2. sınıfım

yeditepede okuyorum

sen okuyo musun hala?

taner tolga:

anladım yedıtepede yelda adında bırını tanıyormusun

sercan:

burada bir sürü yelda var :)

bölümünü söylersen belki ortak arkadaşım vardır

taner tolga:

bılmem

bolumunu

neyse

sen napan baska

face ımde kayıtlımısın sen

sercan:

değilim yaa

taner tolga:

nıcın

sercan:

benimki kapalı şu an

taner tolga:

anladım

sercan:

eski sevgilim sercan mesaj atıp duruyodu

sinirlendim

bi adam bulup gününü göstermem lazım ona

pis herif

taner tolga:

sen bılın

sercan:

sen geliyo musun türkiyeye ya

o katıldığın program

kıbrıstaydı di mi

taner tolga:

evet

geleme su anda ıstanbula uzak

esra.: (ESRAYA DÖNÜŞE DİKKAT)

ya ailem bi kere kıbrısa gitmişti benim

beni götürmemişleri

ep ağladım :/

şu tatilde gelebilirim aslında

taner tolga:

gel

esra.:

çok istiyorum oraları görmeyi

taner tolga:

kac yasındasın sen

esra.:

21

taner tolga:

ıyı

ne muzıklen

ugrasın

esra.:

ya işte post-rock yapıyoruz ama öyle geleneksel rifflerden uzağız biraz

orb kullanmayı buff silmeyi çok seviyoruz

r&b tarzına da kaydık sayılır

taner tolga:

anladım kafa sallama gıbı yanı

esra.:

ya başlarda o gençliğin verdiği heycanla yapıyoduk öyle şeyler

ama şimdilerde durulduk

roshan gibi medusa gibi müziklere kaydık

taner tolga:

baska resmın var mı yollasana bana

esra.:

yolliyiiiiim

sen de yolla ama

taner tolga:

sen yolla goreyım bır

esra.:

bu post rock partisinden sonra

taner tolga:

bır resım geldı

esra.:

alkol sorunum var biraz

taner tolga:

baya hemdeeeeeeeeeee

offffffffff

alem almıs goturmus senı

...


not: resimlerde alice glass kullanıldı. (herifin beynini sen düşün artık)


zaptedeceğiz taneri, tanerin zaptı yakın


----------------
Now playing: Mogwai - Hunted by a freak
via FoxyTunes


2 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berk

12 Ocak 2011 00:28

adfdsfgsadasdadadasd
gülmeye doyamadım lan mükemmel... :D
ORB KULLANMAYI BUFF SİLMEYİ ÇOK SEVİYORUZ!!!

  Magnum

5 Nisan 2011 20:19

dispel magic harbi güldürdü eheh