Sevgili Günlük

15.00 - abimi aradım, kazanmışız futbol maçında. çok güzel moralim yerinde. 9 saat ağlayacak -12.3 oktavlı bir bebekte yok otobüste, umuttan ağlıcam. fakat sonra o geldi yanımda. babası otur "ha bura" dedi, ben tükenmeye başladım.. her anını geçirdim "ha bura".

15.25 - velet yavaştan havaya girmeye başladı. şimdilerde annesine "hödöğğ nö zöman kök yücöz" diyor. hayırlara vesile bakam.

15.47 - velet bilmemkaçıncı poğaçanın üstüne bi de benim kekime göz dikti. neyseki kekimi tek hamlede imha edebildim.

16.12 - okullar tatil neden kitap okuyosun dedi. cevab veremedim.

16.42 - yaklaşık 10 dakikadır zıplayan bir conan var yanımda. evet, conan artık onun adı.

17.00 - conan hala zıplıyor.

17.14 - balıkesir dedi ben kalktım ayağa, bu hala zıplıyo lakin..

17.40 - kendimden çok sürekli ileri geri sallanan koltukta kafasını sabit tutmaya çalışan conanın önüne oturma gafletine düşmüş teyzeye acıyorum. uyuyo gibi gerçi..

18.30 - ilk defa kitap okurken midem bulandı. çünki periferik görüşümde sadece x-y düzleminde değil; z, -z düzleminde hareket eden bi cisim daha var.

19.23 - conan oturduğu yerden zıplamayı öğrendi. artık onu durdurabileceğimizi sanmıyorum.

19.42 - conanın meyve suyuna uyku hapı atmayı düşünüyorum, gelişmelerle sizlerle olucaz.

19:45 - conanın annesini "abla bak çok güzel şeker var bende, vereyim mi oğlana" şeklinde kandırmaya çalıştım; yemediler. not: yabancıların verdiği şeyleri yemeyin, onlarla arkadaş olmayın, eve kaçın annenize söyleyin.

19.48 - intihar etmeyi düşünüyorum.

20.01 - bursadaki terminalde atkımdan kıllanan bursasiporlu oldukları açık bir kaç kişi etrafımı çevirmeye başladı. sanırım beni bu çileden çekip alıcaklar.

20.12 - ansızın nerden çıktığını kestiremediğim 4 ila 4.5 yaşlarında 2 çocuk daha türedi. biri yaklaşık 6 dakika boyunca nefes almadan tek bi cümle kurdu. anladığım kadarıyla öğretmeninin sendikalar hakkında düşüncelerini dile getiriyodu. ya da anlayamadım.

20.45 - kendimi kulaklıkla boğmaya çalıştım, beceremedim. şu sıralar mini televizyonda elektrik kaçağı arıyorum.

21.01 - artık dış dünyayla pek bağım kalmadı, az önce yanımızdan geçen bi arabanın plakasını "45 ÖLDÜR 666" olarak okudum. sağlığım için burda bırakıyorum yazıyı..

ha bi de vardım ben anne!

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: