1evera6e

Leverage- Quarison, eLeman_666, maLi, t4n64, Apollo

Adeks'te yapılan cs 1.6 turnuvanın en büyük favorisi Systematic Violence'ın katılmamasından fırsat bulan DarkPassage'dı. sV'nin katılmayışıyla İTÜ'yü temsil eden tek takım olma özelliğini kazanan Leverage, beklenmeyen şekilde ilk 2 maçını kaybederek (16-4, 16-1) elendi. Halbuki diğer 25 takımdan mühendislik bilgisi olarak üstündüler, fakat iş integrasyon çarpımından çıkıp taktiğe gelince biraz hazırlıksızlık, biraz kombine eksikliği sonlarını getirdi.

"benim g.t sürekli ortada zaten, ordan burdan fl yağıyor allaaaa diyorum"
mikrofonlarımıza konuşan t4n64 mapi iyi bilmediklerini, aksine her köşeyi her çıkıntıyı ezberlemiş rakip fl lerine karşın yapıcak bişey olmadıklarını belirterek; map'in %80 ini "ekran beyaz geçirdim" diye konuştu.

"usp'yle awp düşürdüm lan!"
"ben duyuyosam o da duyuyo kardeşim, banane dönseydi arkasını" şeklinde sürekli bir kendini kandırmaca içinde olan eleman_666, oynanan 47 round boyunca takımının çözdüğü tek c4'ten frag aldığı için gururluydu. Son açıklaması "Kore'den yorgun döndük" oldu.

"içim rahat"
"son el nasıl ama ÇAAAT! benim içim rahat kardeşim ben tokatımı atmışım" -Quarison

"teklifleri bekliyorum"
apollo ise bundan fazlasını söylemedi.

Takım şu sıralar mukamevet ve tuscan çalışıyor.

Turnuvada ise sürpiz olmadığı üzere sıralama şöyle oldu:

1.DarkPassage prostar, venza, xylem, COOL, marqnue
2.Destiny Vindicated merentz, mEtaxa, Fabre, ONLY, mystylE
3.mouseMAFIA stateD, RECKLAI, mahoN, velixa, vengeaNce
4.Generation robbiE, becky, slapshot, ShakaL, TAZ
5.-6.UWT POSTMORTEM, c3m, tranquella, maeth, terry
5.-6.1453 exlowe xanamorph kyu exp societa (gönüllerin şampiyonu no.2)

5 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  in nomine mami

24 Kasım 2009 14:25

Muhammed Sadik Ozcelik likes this.

  eLeman_666

25 Kasım 2009 11:44

şimdi arkadaşım ben ortaya kadar koşa koşa sarkıyorum adamların ayak sesini duyunca sec başlıyorum, ben duyuyorsam onun da duyması lazım samıt değilse ama ben uspyle awp düşürdüm, trende de c4 ü çözdüm. bunu anlattıktan sonra ocak ayına hazırlanıp gitmeyi düşünüyoruz, yarı finali görürüz diyorum ben şahsen. eğer turnuvada bi sV-LeveraGe maçı olursa ilk turlarda, erken final olur diyerek cümlelerimi noktalıyorum..

  eLeman_666

25 Kasım 2009 11:48

Bu arada 3. olan takım mouseMAFIA, mouseGODS değil, biz o takımdan daha iyiydik ve yenerdik bunu da harbiden diyorum.

  Utku

26 Kasım 2009 00:06

kerem ne diyosa +1

  Sercan

27 Kasım 2009 12:05

sV - Leverage cinayet olurdu..