Lugano denen o...pu çocuğunu gönderin şu ligden..

alın john terry'yi...

alın rio ferdinand'ı...

alın lucio'yu, ivan cordoba'yı...

türkiye kupası da sizin köpeğiniz olsun...

ama alın şu şerefsiz piçi seyircinin gözünün önünden!

8 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

13 Eylül 2009 23:52

lütfen yenilginin hıncını oyuncumuzdan almayınız...

en namuslu oyuncu olmadığını, hatta pislikçe oynadığını bizde bilioruz lakin hıncınızı kendi oyuncularınızdan direkterönüzden başkanınızdan çıkarın...

şimdii

get out of my sight :P

  Berk

14 Eylül 2009 04:02

lan salak yenilgiyle ne alakası var bunun .D hıncımız falan yok ki, olaya senin oyuncun benim oyuncum diye bakıcağına şu herifin katıksız oç olduğu gerçeğine yoğunlaş yada ona itiraz et, luganodan nasıl gs bjk maçına geldiysen şimdi de öyle siktir git çay koy. :P

  Berkay

14 Eylül 2009 10:44

sen durduk yere nie celallendin de bu herife giydirion peki? bunu açıkla

  Berk

14 Eylül 2009 13:35

birikti olm kaç sezondur, dün de bursa maçının özeti dönüyodu yanda tvde, baktım adamda en ufak bi ilerleme düzelme yok, dedim sesimi belki burdan duyurup kamuoyu oluştururum :D hadi şimdi dernekler falan harekete geçsin :D burdan bizi izleyen 70 milyona sesleniyorum!..
o değil de berkay bu sercan sana niye yazarlık vermiyo lan :D

  Sercan

14 Eylül 2009 13:54

sözleşmede olan 800 "asdas" tamamlanmadan asla.

  Berkay

14 Eylül 2009 14:51

asdas

  Berkay

14 Eylül 2009 14:52

bilmiorm olm ne yazarlık var ne kavgada çağrılcak adamım yerimi öğrendim olm ben...
...
..
.

  Sercan

15 Eylül 2009 20:28

ayıpsın kardeşim. yaparız.