Facebook Notlarım #2

Kopyala yapıştır yapmaya üşeniyordum ya ben hani, aha da yapıyorum. arada anlamadığınız espriler, tanımadığınız kişilere sataşmalar olursa da çok da tın.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Çizgi karakterler gerçek olsa ya ? Olmaz mı öyle, mesela evde bi tazmanya canavarım olsa, oynasam onunla falan. Ya da pokemonlar gerçek olsa. Pokemonlar gerçek olsa ohooo.. Küresel ısınmaymış, doğal kaynakların tükenmesiymiş, hiç bi sorun kalmaz valla. Küresel ısınma mı var ? Squartle Su Tabancası ! Nesli tükenen bitki mi var ? Balbazar Tohum Saldırısı ! Buzul çağı mı geldi ? Charmender Ateş Çemberi ! Oh ne ala memleket. Bi ara Beyblade diye bişey vardı. (Bilmeyenler için, Sabri Bey Beyblade'dir, Pikachu saldırısından korunmak için dönme hareketi yapmıştır.) Beyblade dediğin şey bildiğin topaç. Ama özel topaç, içinde ruh var; Beyaz Kaplan, Ejder Pençesi ! diye emir veriyorsun topaçın içindeki ruha, topaç gaza gelip diğer topacı dışarı atıyor falan. Hadi bunlar çocuklar için diyelim, o zaman Örümcek Adam gerçek olsun. Ama o da haklı, Türkiyede nereye ağ atacaksın ki gökdelen mi var doğru dürüst... Batman desen, o da olmaz... Ama mesela, Ferhat Güzel, Örümcek Adam olsa fena mı olur ? Bilenler vardır Örümcek Adam kıyafetli Ferhat Güzel'i. (http://img192.imageshack.us/img192/517/1spidermanveferhatii7ol8.jpg)Tamam buraya kadar baya bi fantezi yaptık. Ama insanların içinde var işte böyle şeyler. Özellikle Türk insanında. Örneklersek ; Az önceki Ferhat Güzel, kendini Pokemon sanıp balkondan atlayan çocuk, Robocop benzeri kişiler (İsmail YK, CanKan) vs. Bi de Nihat Doğan var. Türkiyenin Antonio Banderas'ı.O değil de Fatih ürek'in 5 tane mi ablası varmış, babası sonunda oğlum oldu deyip birsürü kurban kesmiş falan, sonradan da kurbanlara mı yanayım oğluna mı diye isyan etmiş diyorlar, söyleyenlerin yalancısıyım.Peki Fahrettin Cüreklibatır'a ne demeli ? Hastalar doktor sırası bekliyor sabahın ilk saatlerinden beri, doktor geç geliyor, hastalar sabırsız-sinirli. Atlıyorlar doktora 15 kişi. Hieyyyyyttt! diyip aralarından çıkan, hastanenin çatısına atlayan bi doktor :O Cüneyt Arkın ! ("Matrix filmi çok saçma öyle olmaz" açıklaması dün gibi kulaklarımızda... ) Bi de şey var, bazı filmler gerçek bi olaydan uyarlama oluyo ya, niye filmler gerçek hayatta olmuyo ? (tamam cinayet-vahşet içerenler oluyo ona itirazım yok da ne bilim.) Mesela Aman Tanrım filmi gerçek olsa, ne biliyim neyse fazla fantastik oldu bu sefer, baydı. Bu seferlik böyle oldu, ama sanat sanat içindir! Halk için değil ! Sıkıldım yazıyorum işte, okumak zorunda değilsiniz ki halla halla. Son olarak beni sizler yaratmadınız ben doğuştan sorunluydum. Okuyucular başımın tacıdır, tekrar ediyorum bu yazıyı okuduysanız ruh sağlığınızı kontrol edin. Saygılar bizden efenim, esen kalın.

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  in nomine mami

21 Eylül 2009 04:41

Fatih ürek yine iyi yetişmiş o kadar kızın arasında.

  Utku

22 Eylül 2009 23:57

kanka, aman tanrımın gerçek hayatta olma ihtimalini geçen bende düşündüm (tvde rastlayınca filme, sanırım aynı anda rastladık ?)

Ama tanrının asla bi zenci olamayacağını düşününce bu ihtimalin ne kadar saçma olduğunu fark ettim..

  eLeman_666

24 Eylül 2009 03:00

yok ben bunları yazarken hiçbişeye rastlamadım tamamen fırisıtayıl dılar. hatta ben bunları 2 hafta kadar önce yazdım da bloga yeni koyuyorum üşeniyorum. tanrının zenciliğine gelirsek; bizim gözümüzde tanrı beyaz bir erkektir her zaman için ama çok büyük bi yanlıştır bu. (klişe laf)"eğer varsa" cinsiyeti rengi falan yoktur. allah baba ikilemesi yanlış bi kullanımdır. çok pis aydınlattım sizi.