Dekanın Yaklaşan Bayram Mesajı

Sevgili Yazarlar,

Öncelikle aramızda hiç bir sosyal boşluk yok. Neden dekan falan izin veriyosunuz olum. Ses edin, ayaklanın, devirin, kırın, sevişin. Aktivite canım biraz. Zaten okula dönünce bişey yazmıcaz yine, hazır yazar sayımız 3 e yükselmişken (ki Berkayın da yazarlığı yönünde sesler yükseliyor) insanları rencide edelim, tükürelim, koltuk altından osuruk sesi çıkaralım (bunu orta okulda çok iyi yapan bi p.ç vardı. Hep içimde kaldı). Lütfen.


Bir diğer çok önemli mesele ise, önemli bir mesele olmaması. Sıkıldım.


-Blog ?

+Ne var ?!

- Çok yalnızız lan.


Sevgili okurlar,


Biliyoruz ki bayram yaklaşıyor. Malum koyun keçi öldürmeden geçen bu bayramda en büyük temennimiz dayılarımızın ellerini ceplerine atması. Çünkü dayılar daha sırnaşık, daha cıvık insanlardır amcalara göre. Amcalarınıza kıyasla daha iyi kandırabilirsiniz onları. Dayılar sevgiye saygıya muhtaçtır; sömürün onları. Sonra da Kereme bi twin pedal alalım, yazıktır lan.


Sevgili Asistan Ebru,


Bizce de yeter artık be Ebru. Yap bi güzellik, kır şu feleğin çemberini. Hocalarını kandır, geçelim bu dönem resimden be. Umutluyuz bu sene, lakin gözlerine her baktığımızda görüyoruz ki - aslında bişey görmüyoruz, çünkü hep göğüslerine bakıyoruz. Neyse gelsin artık o gece, olsun artık bu sene, çıkalım süper lige.


Sevgili karşı apartmanda her iftardan sonra karısıyla volta atan amca,


Yürüyüş olgusu bu değil. Senin matematiğin çalıntı, senin zekan çalıntı. Üstelik volta adabı üzerine yapmaman gereken her şeyi yapıyosun. 2 kanka.


Hepinize iyi bayramlar, bol harçlıklar.


May the balls be with you.


Ak akçe kara gün içindir.

1 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  eLeman_666

16 Eylül 2009 02:44

Duygulandım lan, yardım kampanyası açın bana, dünya burayı takip ediyor belki bu garibana da bi el atarlar (el atmak deyimini espri konusu yapanı şimdiden kınarım.) o değil de ben kopyala yapıştır yapmaya üşeniyorum lan.