Dekanın Eylül Ayı Mesajı

Sevgili Okurlar,

Bilmediğiniz çok şey var. Aslında bu hoşumuza giden bişey. Mesela sizinle beraber toplamda 8-9 okuyucumuzun olması tabii ki de bizi güldürüyor. Mesela ben bunu akşam kahvedeki amcalara anlatıyorum, baya gülüyo adamlar. Sonra eve gidince içinde tuz eritilmiş sıcak sulu leğenden ayaklarını çıkarıp karılarına tekme atıyorlar. Neyse, bilmediklerinizden biri de siz bu siteye girdiğinizde ben bunu görebiliyorum. Mesela en son ziyaretcimiz Monster Street, Boston 160.75.203.31 IP'li biri. Tabii Bostonda pek takipçimiz olmadığından hemen bunun Dr. Richard, M.D olduğunu anlayabiliyorum. O yüzden tavsiyem şudur ki ya özür diletmeye çalışın (ki 12-13 yaşımda yanlışlıkla annemin suratına tekme atıp burnunu çatlattığımda bile yapmamıştım bunu) ya da üzmeye. İkisini beraber beceremiyorsunuz çünkü. Buraya girip kime küfrettiğimi görmek çözüm değil.

Bir de her sevgilinizle kavga ettiğinizde biraz olsun bana ulaşmak konusunda çekingen davranın. Biliyorum ki yılda 6.8-11 arası bir sayıda sevgiliniz oluyor ve zor durumda kalan ben oluyorum.

Sevgili Yazarlar,

Kerem mevzusu. "Abi Kerem ne ya?!", "Abi Kerem ne ya?! diyen OÇ'ye" gibi ithaflarla kendinizi yüceltmeyin. Gidin ne bok yiyosanız yiyin olum! Dönünce bi kantin arkası Fight FC yaparız, geçer. Burada bir aileyiz, bunu unutmayın. (Gözyaşı Gecesi)

Bir diğer çok çok önemli konu ise Kanal D 'deki Aşk-ı Memnu adlı fantasmal eser. Kim ki bu üst düzey fantastik öğelerle dolu dizi (fantastikte ciddiyim, adamlar yemeklerini altın kaptan yiyip birbirlerine matmazel falan diyolar) hakkındaki en güzel yazıyı yazar, ona çok süpriz ödüllerim olur. Bu noktada Berk ve Utku'nun kalem kağıtlarını hemen ellerine aldıklarını, dvd'ciyi arayıp "Aşk-ı Memnu Special DVD" sipariş ettiklerini görebiliyorum. Bu arada az önce verdiğim bir kararla yazar olmayanların da bu yarışmaya girebilmesine karar verdim. En iyi yazı okurdan çıkarsa hemen yazar olur, birası ısmarlanır.

Son konumuz ise "Sevgili abonemiz, 7 gün içinde kontör yüklemezseniz hede hüdü..." ile ilgili. Sevgili yazarlarımız, eğer 3 ay boyunca buraya bişey yazmazsanız bırakın beni G-Mail bile sizden umudu kesiyor. Lütfen.

Hepinize çok iyi Eylül ayları arz ederim.

Unutmayın ki istediğiniz kadar yakışıklı olun, istediğiniz kadar sempatik İZSU'dan pazar arabasında 1 damacana 2 tane 5 Lt. su taşırken toplumun en alt kademesinde sayılırsınız. İnternet kafede GTA: Ereğli City oynayan çocuğun gözünde bile bir hiçsinizdir.

Hayırlı işler, Bol güneşler.

not: Beni bulmak görmek isteyen Bornova Migros yakınlarındaki "Taşeronlar Kıraathanesi"nde 19.00-24.00 arası bulabilirler. Çay 50 kuruş, hesap son 2 ye kalıyor. Bilinçli gelin.

not2: izmirguzeli.com. Hastaya koldan 10 cc nihilizm, acil.

8 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

4 Eylül 2009 18:57

Bu yorum yazar tarafından silindi.
  Berkay

4 Eylül 2009 18:59

simayda fena deilmiş

  Berkay

4 Eylül 2009 19:03

betül sanki himym'deki robin'e mi benzio ne?

  Berkay

4 Eylül 2009 19:07

sercan oyunu handeye vermişsindr bnce?

  Berkay

4 Eylül 2009 19:09

çağlayı tek geçiorm önceki mesajımı silip :P

  Berkay

4 Eylül 2009 19:10

çok pis post kastım emme count yok sanırm okuyucularda :D

  Sercan

4 Eylül 2009 21:59

ulan ben de 6 kişi ne yazdı dedim. neyse yarın kahvede çaylar benden.

  in nomine mami

10 Eylül 2009 03:12

İlk 2 paragraf nobel edebiyat ve laf sokma dallarında aday gösterilmeli hatta bu 2 ödülü almalı, sadece 2. ödülü alsa da olur neyse.Bloga yazı yazamayan yazarlardan biri olarak savunma yapmak istiyorum.Bloga yazı yazmamamın sebebi bloğu iplemememden ya da sadece 9 kişinin takip ettiği bir paylaşım alanı olduğundan değil yazacak birşeyimin olmamasındandır.Kendime gelip bilgisayar başında vakit geçirmeye başlayınca size layık gördüğüm şeyleri paylaşıcam.

Saygılar!