Song to say gg bb oç

Malum yaz okulunun bitmesi şerefine döneceğimiz gerçeği altında yer yer üzgün yer yer elinde lolipop parka dalan çocuklar gibi şen'im şu an. Tüm bu 2 ay boyunca çektiğimiz,

. 30-6-30-6-30-6 periyotlu uyku saatleri
. 12-1-12-1 periyotlu Dota saatleri (12 saat olan dotadır)
. 36-4-36-4 periyotlu Cs saatleri
. Sabahın köründe 20 kişi gidilen böğrekçi
. Gecenin dibinde gidilen yarım ekmekçi bakkalcı
. House'lu günler (bkz: saatler değil günler)
. Masum's maceraları
. Kapı-cam-yangın merdiveni açık boxer'lı uykular (cam bilgisayar gereci değil, penceredir)
. B bloktaki Norveçli olup olmadıkları hala muallakta hatunlar
. Çamaşırhane önü maceraları
. Sabah 6'da kavga eden köpekleri ayıran koltuk altı gaztecisi dayılar
...

Neticesinde okulda yaşadığım en zevkli 2 ay olan bu dönemide bitirdik gidiyoruz. Yaz okulunu çekilir kılan;

Mami(Trk), Utku(sAttc), Önder(Oldboy), Onur(Hal0), Kerem (eleman_666), Serkut(skull_hunter), Ozan(Mar!@chi), Mustafa (rot), Emre ([|Leon|]), Anıl(milf), Özgün(Thedore), Onur(nommo), Samet(Quarison), Yiğit(Hi_One), Berk(Cliff), Erdal(EKhan), Ekrem(Eko), Umut(LoD), Baha(Dndkkhrmn), Turgut(TT), Alcadraz, Shwa, Onur(ONuRrr), Black (BlackStar:DDDDDDDD) ve ismini cismini nikini hatırlayamadığım nicesine,

Çok teşekkürler.

Sercan (Darko.)

not: Ben 2 ay internet free'yim. İnternet kafeyle falan işim olmaz. Ölmüş diyin geçin. Hepinizin yanaklarından öpüyor, gidiyorum.

Gittim.

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  eLeman_666

8 Ağustos 2009 00:07

artık mahalle kavgasında beni de çağırıyorsunuz, o değil de artık mahalle kavgasında beni de çağırıyorsunuz(utkuya selam olsun.)

  Utku

10 Ağustos 2009 19:43

eyv kardeşim ben teşekkür ederim..

  Sercan

13 Ağustos 2009 16:52

teşekkür ettin de utku, o değil de ne teşekkür ettin be!