İlk kez uydu görmüş tv düşmanı

04:01

Sadece bir an için ölümden sonra yaşam olduğuna inanır gibi oldum. Nabzımı kontrol ettim. Haklıymışım. Cehennem burda, MTV' de.
(Malum kanalda türkçe mi ingilizce mi, rap mi rock mı, erkek mi kadın mı muallakta klibi izledikten sonra)

04:07

House Channel' ın erotizmle ilgili değil de House M.D ile ilgili bir kanal olmasını diledim. Bunu pek yapmam. Dilemek kısmını yani. Erotizmde sınırsızımdır. (sınırsizsiniz)

04:12

One Minute TV'yi görünce gülmeden edemedim. Halbuki malum espri dönmeye başladığından beri kusuyordum. Evet, ben de sıkılıyor ve kendi kendime gülebiliyorum.

04:14

Ecnebi TV kanallarında da gayet hoş kızların sunuculuk yaptıklarını gördüm. En azından Rapstar'daki şeyden güzeller.

Hayır! Elinde telefon olanlardan bahsetmiyorum. "Onlar vakti açısından verimsiz ve ekranın ortasında duran 0900... gibi yazılar sebebiyle dışlanacak olanlardır." 08:10 Kalemvor Suresi

04:17

Strike TV: AHAHA!
diagnosis: One Minute Sendrom

04:20

Tespit: İtalyanlar sapık.

04:21

Az önce "Hope Channel" adlı kanalda Fettullah Gülen' i gördüğümü sandım. Sadece elinde haçla ağlayan bi adammış. Derin bir nefes çektim; benim için hala bir tanrı yoktu.

04:34

"ALBAGHDADIA" diye bir kanal buldum. Kendisine karşı yüksek sesle "ASDAS" dedim.

04:46

1522 kanal arasında ilgimi çeken sadece Jetix oldu. Broken Heart Sendrom hacı! It could also be lupus. OK check his kidney's. BECAUSE I'M IN PAIN!

15-08-09
Cumartesi
Time of Death: 04:48

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: