2009 IEF Replikleri

Teo "the drunken master": 5. kattan belli olmaz. (hafif yamuk yazılmış yazıya koşarken belli olmaz türevi cevap vermek isterken)

Çevirmen olarak çalışan kız: Sen hangi okuldasın?
Sercan "the Jerk": Lise 2 terkim ben. Mantar yetiştiriyorum şimdi.
"Sinyor" Oğuz: Yalan söylüyo İstanbul Teknikte o.
Çevirmen olarak çalışan kız: Ee.. dil için mi geldin buraya?
Sercan"the Jerk": Teknik amelelik için.

Sercan"the Jerk": Abi Bahadır Boysal' ı nası buluyosun? Ben severdim eskiden de malum..
Önder "the paint master": O kadar .mdan g.tten bahseden adam ya çok g.t s.kiyodur ya çok g.tten veriyodur.
Sercan"the Jerk": Saygılar Abi.

"Sinyor" Oğuz: Valla bence siz bunun jetini alamazsınız da... (fuarda sergilenen jet-skilere özenen, az önce şans topu oynamış önder ve teoman abiye itafen)

Sercan"the Jerk": Abi sen bence bırak şirket mirket işlerini alalım seni buraya yazı yapıştır sen de. Valla doğuştan varmış sende ya..
Stand Görevlisi Patron: ...
(Bu sırada yandan Sinyor geçer) Sercan"the Jerk": Hey dostum! Bu adamın özgeçmişin alın!
Stand Görevlisi Müdür: ...
(Standının yazısını kendi yazmaya çalışıp 72 derecelik açı yakalamış adamla vakit geçirirken)

0 kendini bilmez laf yetiştirmiş: