Burçak

Hani insanların zaafları olur ya bişeylere, kimisi çikolata görünce dengesizleşir 3 aylık rejimi bırakır, yok efendime söyliyim ötekisi kızıl saçlı dişilerin hastasıdır, berikisi .. neyse benim de bu isme zaafım var kardeşim.

Hani dayılarla amcalar arasında bi karşılaştırmaya dayalı tespit vardır ya. Dayılar daha bir yavşaktır, amcalar ağır abilerdir. Mesafelidirler size. Dayılar iş güç zibidilik peşinde amcalar namazında niyazında olurlar. Burçaklara karşı da böyle bir tespitsel bakışım var benim. Bence dünyadaki tüm Burçaklar ufak tefek, şirin, hoş, yanakları sıkılası hanımlardır. Bu arada erkek olan Burçaklar konu dışıdır, bug'dır, fatal errordur.

Lakin koca hayatımda 2 tane Burçak tanıdım topu topu. Biri Burçak Önder (cnbc-e de borsa saatlerinde görebilirsiniz kendisini) diğeri de Burçak Işımer (en son babalar duyar'daki saçlarını sürekli abzürt renklere bulayan şirinlik abidesi). Yatadana gurban yaş oldu 21 daha bir tane Burçakla tanışmışlığım yok. İsyankarım arkadaşım.

Bak yine... Akşam oldu hüzünlendim ben..

I am cleaning my closet abi.. KONUŞMA ANNE BEN KONUŞUCAM BU AKŞAM

1 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Utku

25 Haziran 2009 15:13

Burcu.. Buse..