1 Nisan..


Ne de zor işmiş üstat bu gün kutlamalarına dahil olmak, yapamıyorum lan bişey. İntihar ediyorum desem afedersin s.kine takan olmaz (ayrıca niye intihar edeyim lan) (dip not: intihar edicem diye zırlayan çükübükler ilgi isteyen ergen emolardır, höt diyip kaçırabilirsiniz onları), pipim yok benim desem "zaten belliydi ehe ehe g.toğlanı" derler (ayrıca neden pipim yok benim diyeyim ki? nasıl bir şaka olabilir olum bu?)- -evet.. gerçekten ne yazdığımı bilmiyorum şu an-

Zaten takip eden 1 kişi (o da benim) (evet kendimi 2 ayrı kişi sanıyorum sonra girip okuyorum çocuk ne yazmış diye). E sol frame imiz de yok sağa alalım. O ki şaka maka yok. Çık(ın) git(in) lan burdan.

edit: O kadar ahlaklıyımdır ki göt meme sik çük yazıcağım zaman "." kullanırım.

2 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Berkay

1 Nisan 2009 16:24

lütfen bende ilgiyle(?) takip ediorm...!!! :)))

hop

  Sercan

1 Nisan 2009 17:43

Aslansın!