Yemek Tömmece

Bu Karı Beni Niye Terk Etti Kek


Malzemeler : 

4 yumurta
3 fincan şeker
3 fincan un
1,5 çorba kaşığı kakao
2 çorba kaşığı süt
1 paket kabartma tozu
kreması :
1 su bardağı süt
1 paket krem şanti
sosu:
1 su bardağı süt
1 çorba kaşığı un
1 su bardağı su
1 çorba kaşığı kakao

ayrıca:
2 yumurta
2 su bardağı un
1 çorba kaşığı süt

Hazırlanışı:

Önce 2 yumurtamızı, 2 su bardağı unumuzu ve üzerine 1 çorba kaşığı sütümüzü bir kaba koyuyoruz. Kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğuruyoruz. Böylece ısınma hareketlerini tamamlamış olduk. Şimdi o hamuru bi kenara kaldırıyoruz, lazım olur falan, gerçi o saatten sonra bişeye benzemez o ama nese. Artık hazır olduğumuza göre kekimizi yapmaya başlayabiliriz.
Şimdiii kek için önce yumurta ve şekeri çırpın. Çırpma işlemi için adam gibi alet edevatınız yok biliyorum, ama kaşık maşık diye üşenmeyin düzgün çırpın yoksa bokuma benzer o kek. Sonracığıma 2 çorba kaşığı sütü ve kakaoyu ilave edicez. Kakao yerine nesquik, nescafe falan bu tarz kahverengi tozları deneyecek maceracılara da serbestlik tanıyabilirim ama garantisini veremem. Öğrenci adamsın gerçi yersin yine nolcak. Biraz çırptıktan sonra ununu koyup tekrar çırpıcanız. Evet çok fazla çırpma işi var ve evet siz de benim düşündüğümü düşünüyorsunuz biliyorum, gidin evi olan veya yurdunu evi gibi kullanan bi hanım kızımıza azıcık yavşayın gelsin çırpsın. Zaten keki kendine yapmıyosun heralde dimi çakaal? En son kabartma tozunu koyup güzelcene çırptıktan-çırptırdıktan sonra o sırada yağa bulaşmaya üşenmeyecek bi arkadaş tarafından yağlanmış tepsiye boşaltıp 175 derece ısıtılmış fırına koyun. Haha! Bu önceden ısıtma olayını buraya yazarsam önceden okumadan yapacağından bu noktada kalıp fırını ısıtmadan direk vericeğini biliyorum ama yine de buraya yazıcam. Ha eğer beni g.t edip önceden ısıttıysan fırını 30 dakika sonra al, yok "kimi kandırıyorum lan" diyosan içinden, ayıp değil ki, 45 dk falan yeter heralde. Fırından aldıktan sonra sıcak kekin üstüne 2 su bardağı sütü her yerine gezdirerek boşalt. Sütten kaçma bak, kekin adını veren ağlak havayı bu süt vericek tahminimce. Evet ben de hiç yapmadım bu keki. Sonra soğumaya bırakcan. O arada da yine aynı kız arkadaşımıza krem şanti hazırlatıcan. Neden? Çünkü sen keki soğutuyosun. Bahanesiyle gelen tariflerin kıymetini bilmek lazım. Neyse işte soğuyunca da krem şantiyi yapıştırıcan. 
Gelelim sosa. Sosu için hepsini koyup karıştıra karıştıra pişircen bi güzel. Kaynadıktan sonra ocaktan alıp soğumaya bırakıcaksın. Soğumaya bırakma kısmında yine ortamdaki kız arkadaşa çeşitli misyonlar yüklenebilir ki bunu okuyucunun hayal gücüne bırakıyorum. Sosumuz soğuduktan sonra kekin üstüne boşaltın bi güzel. Buzdolabında biraz beklettikten sonra servise yapabilirsiniz. Tabii eğer buraya kadar sorunsuz gelebildiyseniz ki açıkcası inancım yok. Laf olsun diye tarif veriyoruz burda. Biz düşünelim adamlar aç, midelerine kek girsin tatlı girsin makarnadan başka bişe yapmayı öğrensinler. Kasalım burda. Ya siz?! Kıymet bilin lan biraz! Akıllı ol! Şş! İndir o eli! Lan! Şimdi bi s.. git kek yap...

3 kendini bilmez laf yetiştirmiş:

  Sercan

22 Şubat 2009 16:09

bu karı bize dava açmasın metal

  Berk

22 Şubat 2009 20:51

sen blogun adresini vermediysen kendisine, ben de vermedim..

  Sercan

24 Şubat 2009 01:25

hemen tırsmış değiştirmiş ya!